Retar norrmännen?
Ska snart till Norge och samlar på mej norgehistorier att ta med dit, förväntar naturligtvis att få svenskhistorier med hem!!!!
Norsk filosofi
En norrman filosiferar:
- Det är otroligt vad svenskarna är lättroade. Det räcker med att man säger att man är norrman så börjar de att garva......
Ta vad du vill ha
Norrmannen Sven var ute och gick och såg sin norske kompis Olle komma åkande i en splitter ny cabbe. Olle stannade vid Sven, visade upp ett stor smil, mycket nöjd med sin bil.
- Olle, var har du fått bilen ifrån?
- Lena gav den till mej!
- GAV hon den till dej? Visste att hon gillade dig, men det här är ju löjligt!
- Så här var det, sa Olle! Vi var ute och åkte längs kustvägen, mitt ute i ingenstans. Plötsligt kör Lena in på en liten skogsväg, stannar och kliver ur bilen. Kastar av sig alla kläderna och säger:
- Olle, kom och ta vad du vill ha! Så jag tog bilen och åkte iväg!
- F-n va smart du är, sa Sven! Kläderna hade ju ändå aldrig passat dej.....

Ska snart till Norge och samlar på mej norgehistorier att ta med dit, förväntar naturligtvis att få svenskhistorier med hem!!!!

Norsk filosofi
En norrman filosiferar:
- Det är otroligt vad svenskarna är lättroade. Det räcker med att man säger att man är norrman så börjar de att garva......

Ta vad du vill ha
Norrmannen Sven var ute och gick och såg sin norske kompis Olle komma åkande i en splitter ny cabbe. Olle stannade vid Sven, visade upp ett stor smil, mycket nöjd med sin bil.
- Olle, var har du fått bilen ifrån?
- Lena gav den till mej!
- GAV hon den till dej? Visste att hon gillade dig, men det här är ju löjligt!
- Så här var det, sa Olle! Vi var ute och åkte längs kustvägen, mitt ute i ingenstans. Plötsligt kör Lena in på en liten skogsväg, stannar och kliver ur bilen. Kastar av sig alla kläderna och säger:
- Olle, kom och ta vad du vill ha! Så jag tog bilen och åkte iväg!
- F-n va smart du är, sa Sven! Kläderna hade ju ändå aldrig passat dej.....

Kommentar