Big brother sverige 2011
Kollaps
X
-
Synd om Rickard hoppas han blir frisk.
Men saknar nog jessica mest av dom som försvunnit.Kommentar
-
någon som vet vad låten heter som dom blev väckta av i fredagens program? Den va sjukt jobbig, måste ha den som väckar klocks signal!=)Kommentar
-
Vem vill ni ska lämna imorgon söndag?
Jag lägger min röst på CillaKommentar
-
-
Same same..
Börjar bli lite väl mkt med hans historier nu. Fick vi ju dessutom bekräftat att han gärna överdriver lite i sina berättelser och sånt går inte hem hos mig varjefall. BMW M3:a var toppackning gick åt skogen? Också inget körkort.. Nä nock med sånt nu!
Men nu åkte Sanna varjefall..
Rodney såg ju grymt förstörd ut när hon inte sa hejdå utan bara gickNästan så man tyckte lite synd om honom.
Kommentar
-
Haha första gången jag sett en norrländsk björn ordentligt påverkad i tv!
Patrik och Annie nya paret??
När är det dags att det händer något mellan Sara och Martin?
Lite intresse verkar där väl ändå finnas ifrån Saras håll också? Att Martin gillar Sara är ju uppenbart men börjar inte hon också visa lite intresse nu?Kommentar
-
ja björnen simon blev rejält packad och jag garvade så jag fick kramp i magen. Jag hoppas nästan att de blir något mellan patrik och annie för att få lite fart i huset och annie kanske blir en i gänget hon verkar vara lite ensam. Nu är det bara myttarn niklas som ska bli ut röstad, sen in med lite nytt skönt folk som rör om i grytan. Har ni sett klippet på nätet där rodney flashar paketet för gurkan? Gurkan har så sköna kommentarer heheKommentar
-
Same same..
Börjar bli lite väl mkt med hans historier nu. Fick vi ju dessutom bekräftat att han gärna överdriver lite i sina berättelser och sånt går inte hem hos mig varjefall. BMW M3:a var toppackning gick åt skogen? Också inget körkort.. Nä nock med sånt nu!
Men nu åkte Sanna varjefall..
Rodney såg ju grymt förstörd ut när hon inte sa hejdå utan bara gickNästan så man tyckte lite synd om honom.
Btw - va ung hans mor såg ut
Rodney har ju sin gen så han kommer nog snabbt över Sanna
Haha, som jag skrattade igår när Sara snackade om Orgier och om sex överlag, vad var det hon sa när hon tittade direkt in i kameran? - att hon inte hade sex överhuvud taget(antar att det var till sina föräldrar hon sa det
)
Senast redigerad av Spöket74; 15 March 2011, 15:06.Kommentar
-
ja björnen simon blev rejält packad och jag garvade så jag fick kramp i magen. Jag hoppas nästan att de blir något mellan patrik och annie för att få lite fart i huset och annie kanske blir en i gänget hon verkar vara lite ensam. Nu är det bara myttarn niklas som ska bli ut röstad, sen in med lite nytt skönt folk som rör om i grytan. Har ni sett klippet på nätet där rodney flashar paketet för gurkan? Gurkan har så sköna kommentarer heheAng Nicky - löjligt att hålla på att ljuga och överdriva , killen gör ju bort sig men det fattar han inte.... omoget!
Btw - va ung hans mor såg ut
Rodney har ju sin gen så han kommer nog snabbt över Sanna
Haha, som jag skrattade igår när Sara snackade om Orgier och om sex överlag, vad var det hon sa när hon tittade direkt in i kameran? - att hon inte hade sex överhuvud taget(antar att det var till sina föräldrar hon sa det
)
Rodney verkar ju onekligen lida av någon sjukdom, att kalla det gen är ju ett sätt att försvara sig själv :P Man springer väl ändå inte runt i den lilla tröjan han hade på sig och inget under? Att han vill visa upp sig råder det ju inga tvivel på men ärligt talat? Det finns väl en gräns..
Haha ja Sara är för sötSå oskuldsfull (eller?!
). Jag tror att där är något på gång mellan henne och Martin? Får båda stanna ett tag till i huset så är det helt säkert (tror jag) att de blir mer än vänner.
Hur ligger det till med deras sjukdomar/skador nu? Blir de nominerade om de bryter mot detta uppdrag?
Är det så har Martin utan tvekan fått den bästa. Han kan totalt strunta i sin rullator, j*vla sig mot alla och sen bara skylla på sin demens ;DKommentar
-
Dock så tycker jag att Patrik är rätt tråkig så så sätt tycker jag det är roligare att ha kvar Rodney i huset och även om han har mycket skit för sig så är det åtminstånde roligt att titta på
Vad tror ni om Sara och Martin nu då? Hånglat offentligt ovanför täcket. Känns som det kommer närmre och närmre va?Kommentar
Kommentar