Alla har något som vi är duktiga på som inte många vet om. Behöver inte vara något jätte jätte talang. Kan vara så "enkelt" som att vicka på öronen, vika ut och in på ögonlocket (vidrigt!) vika tungan tre gånger så det ser ut som vågor, cykla på enhjuling, eldslukare (eller är det sprutare?) svärdslukare
gå ner i spitt & spagat, hjula, göra bakåtvolter (alltid velat lära mig), köra bil med två hjul, skriva med höger och vänster hand mm.
Vill ni och vågar lägg upp bilder eller filma era talanger
Vad är din(a) dolda talanger ?
Talanger jag kan, Rulla tungan åt båda hållen och "vika" tungan så den stannar kvar vikt. Sambon tycker det är osexigt *hahaha*
Nått som får folk att höja ögonbrynen är när de får höra att jag en gång i tiden varit kartläsare (År 1999-2004) nu för tiden gillar jag inte att bli skitig under naglarna

Vill ni och vågar lägg upp bilder eller filma era talanger

Vad är din(a) dolda talanger ?
Talanger jag kan, Rulla tungan åt båda hållen och "vika" tungan så den stannar kvar vikt. Sambon tycker det är osexigt *hahaha*

Nått som får folk att höja ögonbrynen är när de får höra att jag en gång i tiden varit kartläsare (År 1999-2004) nu för tiden gillar jag inte att bli skitig under naglarna

Kommentar