Vill ha info om känslighet och RC och körsbär.

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Katharina
    • December 2006
    • 4045

    #31
    Ursprungligen postat av MagicFingers
    det är självklart beroende på hur dom som skickar har preparerat räkorna innan frakten...
    Hur kan man preparera räkorna??? Jag vågar inte skicka igen förrän jag vet vad som blev fel...
    Ha dé bäst... Tina

    Kommentar

    • evus
      • September 2006
      • 729

      #32
      I dag kom mina taiwaneser (purple zebra shrimp) från Singapore och bara 2 av över 100 hade dött. De kom paketerade i "breathing bags" som inte innehåller någon luft överhuvudtaget. Påsarna är sedan nedstoppade i en liten frigolitlåda och stötdämpade med tidningspapper. Här är en länk till "påsarna":

      Denna webbplats är till salu! novalek.com är din första och bästa källa för all information du letar efter. Allt från allmänna frågor till vad du kan förvänta dig att hitta här, novalek.com har allt. Vi hoppas att du hittar vad du letar efter!
      This is not the end, it is not even the beginning of the end, but it is perhaps the end of the beginning.

      Avataren föreställer min CRX-hane "Anton". Sonja är fotograf så klart

      Kommentar

      • Katharina
        • December 2006
        • 4045

        #33
        Ursprungligen postat av evus
        I dag kom mina taiwaneser (purple zebra shrimp) från Singapore och bara 2 av över 100 hade dött. De kom paketerade i "breathing bags" som inte innehåller någon luft överhuvudtaget. Påsarna är sedan nedstoppade i en liten frigolitlåda och stötdämpade med tidningspapper. Här är en länk till "påsarna":

        http://www.novalek.com/kordon/breathing_bags/index.htm
        Åhh, vilken supergrej.. Men då måste man ju nästan skicka mer frekvent om det ska vara lönt att beställa dem... Eller gå ihop sig med flera... Super iaf...

        Fick du några att dela räkorna med??? Är de fina??? Bleka nu i början förstås..
        Ha dé bäst... Tina

        Kommentar

        • evus
          • September 2006
          • 729

          #34
          Beskriver på "min" Purple zebra shrimp-tråd (jag är jättenöjd)
          This is not the end, it is not even the beginning of the end, but it is perhaps the end of the beginning.

          Avataren föreställer min CRX-hane "Anton". Sonja är fotograf så klart

          Kommentar

          • Paatsu
            • December 2006
            • 294

            #35
            Ursprungligen postat av Katharina
            Åhh, vilken supergrej.. Men då måste man ju nästan skicka mer frekvent om det ska vara lönt att beställa dem... Eller gå ihop sig med flera... Super iaf...

            Fick du några att dela räkorna med??? Är de fina??? Bleka nu i början förstås..
            Påsarna säljs på A-lagret har jag sett. 80kr för 10st eller nåt sånt.
            Redbee.se » // Johnny

            Kommentar

            • Katharina
              • December 2006
              • 4045

              #36
              Ursprungligen postat av Paatsu
              Påsarna säljs på A-lagret har jag sett. 80kr för 10st eller nåt sånt.
              Det är ju jättebra... Det ska jag köpa, påsar borde inte spricka heller eftersom de ger efter för tryck... om de nu inte kör en pall lyft över eller nått sånt...
              Ha dé bäst... Tina

              Kommentar

              Arbetssätt...