Det man egentligen inte alls vill ha är ofärgade partier på räkan. Jag tror inte det är speciellt vanligt alls med de högre graderingarna på Crystal red hos folk här, och i butik hittar man dom inte.
Jag har nyligen skaffat 5 st red crystalräkor, till 55 liters akvarium och jag är förälskad upp över öronen sitter och kikar in i akvariumet i timmar. Dessvärre har jag en känsla av att det bara är pojkar jag fått tag i. Hämtade dem för ett par dagar sedan på akvarielagret.
Nu undrar jag om det finns någon zoo-affär i Täby eller dyl. säljer dessa? Eller någon privatperson i närheten Vallentuna (där jag bor)?
Vet inte om man får ställa sådana här frågor i forumet :S ber om ursäkt om så skulle vara fallet
Jag har nyligen skaffat 5 st red crystalräkor, till 55 liters akvarium och jag är förälskad upp över öronen sitter och kikar in i akvariumet i timmar. Dessvärre har jag en känsla av att det bara är pojkar jag fått tag i.
Nu är ju jag nybörjare på räkor som ni vet, är det lätt att se skillnad på könen
Står säkert om det i tråden, men har inte tid just nu att gå igenom 2500 inlägg
Comment