Räkig fakta...
Kollaps
X
-
Hoppas det, det är lite svårt att se skillnad.
Jag har i alla fall honor med ordentliga äggfläckar. Jag köpte ett gäng gröna också, mycket fina
Jag har inte haft så stor framgång i mina odlingsförök av humlor. Det dyker bara upp någon enstaka ibland. Är de oranga och gröna lika kluriga??Senast redigerad av evus; 12 September 2007, 22:19.This is not the end, it is not even the beginning of the end, but it is perhaps the end of the beginning.
Avataren föreställer min CRX-hane "Anton". Sonja är fotograf så klartKommentar
-
Hi hi, jag ändrade lite i mitt inlägg efter ha läst ditt. Hoppas att de förökar sig som kaninerThis is not the end, it is not even the beginning of the end, but it is perhaps the end of the beginning.
Avataren föreställer min CRX-hane "Anton". Sonja är fotograf så klartKommentar
-
Snygga! Jag är också rätt sugen på japanerna! Evus, dina blå tigrar såg grymt läckra ut!! Jag får se om det blir nån beställning snart...
Pito, kollade lite i din blogg och du verkar ju ha det helt underbart! "bara sticka till Kina en kort sväng" Kul med någon som har kontakter!!
Också grymt seriöst med ADA sanden i räkkaren! Du la upp en bild på Golden CRS, du har väl inte sånna själv? Jag tycker dom är riktigt läckra iaf!Kommentar
-
precis ändrade i mitt inlägg, till Paatsu18år. . . . . .<¨,)))--{Zoon: http://www.zoonen.com/minzoon.asp?oid=719155
Blogg: http://leo-scape.blogspot.com/Kommentar
-
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Fast när jag tänker efter lite mer tror jag Emma hade hunnit till sidan 50 igår, men det är jäkligt mycket läsning på så kort tid Fotona är verkligen kulKommentar
-
-
-
haha ägnade ju halva natten åt det men man lär sig verkligen mycket...
och räkorna trivs så bra Sonja De är så gulliga, och jag tycker att de jag fick av dig inte alls är lika skygga som de jag hade innan. Men det kanske beror på att de är fler nu. Rommen sitter kvar på honan också, så det är spännande hihiKommentar
-
-
Jag såg precis att jag har vart med ända sen sidan 3.. Eller ja, jag skrev inget före dess men jag såg när Tastyfish startade den.. Det var ju lite kul att vara med när monstertråden skapades..
Det var det bästa initiativet för räkornas utveckling i akvarievärlden här i Sverige kan jag tänka mig.Om man ska få nåt gjort så är det bäst att göra det själv.
Kika gärna in i min dagbok!Kommentar
Kommentar