Den där beskrivningen ser riktigt bra ut tycker jag. Jag ser fram emot när artbeskrivningarna är klara... fast det blir dom ju aldrig helt förstå med så många olika sorter
Den där beskrivningen ser riktigt bra ut tycker jag. Jag ser fram emot när artbeskrivningarna är klara... fast det blir dom ju aldrig helt förstå med så många olika sorter
Det är uppriktigt sagt ett rent helsicke att reda ut vilka som är vilka i i C. serrata-gruppen. Olika uppgifter anges på olika hemsidor - det verkar vara en enda röra
Akvaristiska hälsningar
Kjell Signatur 1. Frustra laborat qui omnibus placere studet Signatur 2. Jag är inte tillräckligt ung för att kunna allt och inte heller tillräckligt gammal för att ha glömt allt.
Preliminärt börjar vi med att lägga in räkorna den 25/11
Akvaristiska hälsningar
Kjell Signatur 1. Frustra laborat qui omnibus placere studet Signatur 2. Jag är inte tillräckligt ung för att kunna allt och inte heller tillräckligt gammal för att ha glömt allt.
Det ÄR en enda röra. Personligen tycker jag att det är både irriterande, frusterande men samtidig också liiite spänande. I min enfald trodde jag att vetenskapsfolk(män) hade bättre koll på alla djur på vår planet innan jag begav mig in i akvariehobbyn.
Här är en sammankomst på ett boklöv.. Körsbär förstås..
Tänk på att jag är en
1. Dålig fotograf
2. Tar bilder genom skitig ruta
3. Tar bilder genom välvd akvarieruta
4. Att jag har tur som har så fina räkor...
Bifogade filer
Om man ska få nåt gjort så är det bäst att göra det själv.
Dom ser fina ut. Honan börjar få jätefin färg. Det där med att fota genom välvd ruta har jag testat en gång. det blev inte bra alls.
Bok-, eller eklöv är en höjdare hos räkorna i alla fall.
Jag kunde inte hålla mig när jag såg dom i affären!! Visst ser den lite blå ut?!
Det är inte säkert att det är den blåaste av dom men 5 relativt blågrå, en med riktigt blågrå färg och en ljus med bara ränder.
Bifogade filer
Senast redigerad av miiaoo; 15 November 2006, 16:56.
Om man ska få nåt gjort så är det bäst att göra det själv.
Kommentar