Blåciklider nära utlopp från pappersverk.

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Sultanen
    • January 2008
    • 2457

    #61
    Ja, det vill vi faktiskt ha reda på nu, har man sagt A får man säga B...
    300L Räkkar
    400L Växtakvarium
    220L Saltvatten - Under uppstart
    Intresserad av räkor? www.RedBee.se

    Kommentar

    • erikthur
      • March 2004
      • 9953

      #62
      Firefoxs senaste inlägg i denna tråd 20/3
      Firefoxs senaste inlägg i detta forum 16/4
      Slutsatser dra själv
      Bra story var det i alla fall
      Killies is a lifetime passion

      Kommentar

      • c90368

        • September 2006
        • 5973

        #63
        Mytomani är en sjukdom som man inte är medveten om att man har.

        Jag hade en kille i min grupp (gruppchef) i lumpen som hade mist båda sina föräldrar i tragiska olyckor och han hade räddat sig ur sin mormors hus när det brann genom att han låg i badkaret och badade.

        Men två månader senare när jag frågade vad han skulle göra under helgen, så skulle han hem till sina föräldrar!

        Man kan inte bemöta dessa personer med fakta och hårda argument, eftersom de inte är medvetna om sina egna lögner.

        Jag föreslår att vi lägger ner denna tråd nu och att vi i framtiden inte spinner vidare på uppenbarliga tokigheter från denna trådskapare, eftersom det inte hjälper med logiskt resonemang för att nå ett slut i diskussionerna.
        Med goda idéer är det som med svamp; där man hittar en finns det ofta flera
        http://www.youtube.com/user/c90368
        /Maths

        Kommentar

        • ansjo
          • November 2005
          • 29967

          #64
          Ursprungligen postat av c90368
          Mytomani är en sjukdom som man inte är medveten om att man har.
          Jag föreslår att vi lägger ner denna tråd nu och att vi i framtiden inte spinner vidare på uppenbarliga tokigheter från denna trådskapare, eftersom det inte hjälper med logiskt resonemang för att nå ett slut i diskussionerna.
          Det är faktiskt ungefär vad jag har haft mina tankebanor med, och det är ett helt rimligt och bra förslag!
          /Anders

          Medlem i NCS - givetvis!

          Kommentar

          • Rudabb
            • December 2007
            • 47

            #65
            Om nu det med cikliderna är påhittat, vad fick han ut på det?

            Kommentar

            • Shepard

              • March 2003
              • 13992

              #66
              Min teori är att det var menat som ett aprilskämt, alltså att han första april hade tänkt säga april april, men som jag skrev i tråden, och som han kanske såg, så funkar inte aprilskämt så, man startar det inte långt i förväg, för att avslöja skämtet första april.

              Mytomani är väl helt enkelt ett sätt att få uppmärksamhet, man hittar på spännande och tragiska saker, för att folk ska lägga märke till en, och bekräfta en.
              Senast redigerad av Shepard; 05 May 2008, 15:21.
              "You can fight like a krogan, run like a leopard, but you'll never be better than commander Shepard" (Miracle of Sound)
              Min profil
              Mitt galleri

              Kommentar

              Arbetssätt...