Boliviansk fjärilsciklid tillsammans med Apistogramma?

Kollaps
X

• Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg

• a.eriksson
    svarade
    Just nu är de som 4 yra höns som inte vet vad de ska göra, simmar fram och tillbaka vid främre glaset och simmar tillsammans och ibland står de och trycker i ett hörn. Tar det lång tid innan de "bosätter" sig? De är väl iofs rätt unga än. Men de har kommit till ett betydligt lugnare kar än de i butiken.

Lämna en kommentar:

• a.eriksson
    svarade
    Tycker denna film är rätt så fin. Blir bolivianerna verkligen sådär vackra som i filmen? Färgar de ut så bra?

Lämna en kommentar:

• a.eriksson
    svarade
    Ursprungligen postat av Mr Woods
    Starta en projekttråd!
    Skulle egentligen ha startat en innan jag drog igång karet, men kanske inte är för sent ändå

egentligen skulle man ha dragit igång ytterligare ett kar ifall de blir yngel hehe.

Lämna en kommentar:

• Mr Woods
    svarade
    Starta en projekttråd!

Lämna en kommentar:

• a.eriksson
    svarade
    Ursprungligen postat av HWH
    Vad roligat, det blir bra det där. Tror du kan få till 2 revir om du har tur med könsfördelning och individer. Är väl inte sämre än att jag också kastat in ett par bilder[ATTACH=CONFIG]74614[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]74615[/ATTACH]
    Härligt HWH får se hur utvecklingen går, jag kan rapportera här hur det går

Lämna en kommentar:

• HWH
    svarade
    Vad roligat, det blir bra det där. Tror du kan få till 2 revir om du har tur med könsfördelning och individer. Är väl inte sämre än att jag också kastat in ett par bilderKlicka på bilden för större version

Namn: IMG_0650.jpg
Visningar: 1
Storlek: 142,7 KB
ID: 2166475Klicka på bilden för större version

Namn: IMG_0652.jpg
Visningar: 1
Storlek: 123,1 KB
ID: 2166476

Lämna en kommentar:

• a.eriksson
    svarade
    Ja hoppas de blir så

Lämna en kommentar:

• Shepard
    svarade
    Kul om du fick tag i två hanar och två honor, och att de hittar varandra, så du får två fina par

Lämna en kommentar:

• a.eriksson
    svarade
    Schyssta bilder!

Upp med bilder bara helt ok!

Lämna en kommentar:

• Shepard
    svarade
    Hoppas det är ok att jag lägger upp några bilder, de två på två av bilderna är ett par jag hade för några år se'n (de har yngel på botten, även om det nog inte syns). Honan med äggen är en av dem jag har nu, men i ett annat kar (nu går de i karet på de andra två bilderna).
    Bifogade filer

Lämna en kommentar:

• a.eriksson
    svarade
    När jag precis skrev det så börjar de utforska mer och mer ser så bra ut! De passar verkligen in i miljön.

Lämna en kommentar:

• a.eriksson
    svarade
    Ja de är lite bleka nu! Får se när de lugnar ner sig, de har än inte utforskat karet och allt fint jag gjort!

Lämna en kommentar:

• Mr Woods
    svarade
    Haha, så söta! Men vänta du, du har inte sett dem färga ut än!

Lämna en kommentar:

• a.eriksson
    svarade
    Ursprungligen postat av Mr Woods
    Perfekt! Hellre två små filter i ett litet kar, de vill ha ganska lugnt vatten!
    Ja det blir perfa. Har lagom flås på, funderar på att dra ner lite.

Färsk bild med de nyinflyttade bolivianerna!

Lämna en kommentar:

• Mr Woods
    svarade
    Perfekt! Hellre två små filter i ett litet kar, de vill ha ganska lugnt vatten!

Lämna en kommentar:

Arbetssätt...