Apistogramma Baenschi.

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Ryskbompa
    • August 2012
    • 930

    Apistogramma Baenschi.

    Mina Apistos Baenschi äter aldrig maten jag ger dom, dom är välgödda som fan och ynglar avsig dock.

    Svaret på denna mystiska gåta fick jag idag. Dom käkar snäckor asacoolt. är detta normalt beteende?


    hoj
  • Mr Woods
    • March 2013
    • 3409

    #2
    Ursprungligen postat av Ryskbompa
    Mina Apistos Baenschi äter aldrig maten jag ger dom, dom är välgödda som fan och ynglar avsig dock.

    Svaret på denna mystiska gåta fick jag idag. Dom käkar snäckor asacoolt. är detta normalt beteende?


    hoj
    Va?
    Tuggar de sönder skalen då eller??

    Kommentar

    • Ryskbompa
      • August 2012
      • 930

      #3
      Nej dom sliter ut innehållet ser rätt brutalt ut rycker liksom ur snäckan ur huset.

      Kommentar

      • Mr Woods
        • March 2013
        • 3409

        #4
        Hahaa!

        Kommentar

        • LS10
          • November 2010
          • 258

          #5
          Jag känner igen det där, hade förut ett A. borelli par som sattes ner i ett akvarium fullt av snäckor. Efter det hade jag aldrig mer snäckor i akvariet, hanen åt upp dem alla.
          Däremot har jag inte sett hur det gick till och som du beskriver det så är jag glad att jag slapp se.

          Kommentar

          • Moving Waves
            • August 2010
            • 1403

            #6
            Sv: Apistogramma Baenschi.

            Ja jag har sett det hos apor. Samma knyck som badis utför.
            - - -
            540l Tanganyika, 375l SA/Växtkar, 105l SA/Svartvatten, 60l Tanganyika, 60l Asien

            Kommentar

            • Ryskbompa
              • August 2012
              • 930

              #7
              Tror mina Baenschis är viltfångade, kanske därför, mina macmasteri äter inte snäckor och dom är odlade.

              Kul hur som.

              Kommentar

              Arbetssätt...