Hmm, jag undrar...

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Shepard

    • March 2003
    • 13992

    #61
    Tycker rent allmänt att det verkar svårt att beställa fiskar där, även lite "vanligare" arter, som finns på grossistlistorna kan man få vänta länge på, om de kommer alls, känns det som.
    "You can fight like a krogan, run like a leopard, but you'll never be better than commander Shepard" (Miracle of Sound)
    Min profil
    Mitt galleri

    Kommentar

    • henrikl
      • November 2012
      • 639

      #62
      Ursprungligen postat av Animaniac
      Tycker rent allmänt att det verkar svårt att beställa fiskar där, även lite "vanligare" arter, som finns på grossistlistorna kan man få vänta länge på, om de kommer alls, känns det som.
      det är nog det som gör att hjärtat slår ett extra slag när man tittar in i ett kar och ser något ovanligt man bara drömt om men aldrig tidigare sett säljas... Det lite mer ovanliga som ibland finns på Trop försvinner ganska fort, det gäller att ha tur ibland...
      2165 liter akvarievatten i hus och garagerum.
      Mest L-malar tillsammans med Sa, malawi, räkor.

      Kommentar

      • Shepard

        • March 2003
        • 13992

        #63
        Jag bytte in ett mycket fint blåciklidpar för ett tag se´n, det försvann snabbt. Guldsömsynglen tuffar på, honan vaktar dem väl Hanen engagerar sig ibland.
        "You can fight like a krogan, run like a leopard, but you'll never be better than commander Shepard" (Miracle of Sound)
        Min profil
        Mitt galleri

        Kommentar

        • Shepard

          • March 2003
          • 13992

          #64
          Slängde i lite frysta lobster eggs, tror de åt av dem Var lite orolig när de befann sig precis vid insuget till pumpen, men de verkar starka nog att hålla kämpa sig loss från suget.
          "You can fight like a krogan, run like a leopard, but you'll never be better than commander Shepard" (Miracle of Sound)
          Min profil
          Mitt galleri

          Kommentar

          • Shepard

            • March 2003
            • 13992

            #65
            Honan vaktar fortfarande tappert sin yngelskara, de har vuxit en del nu Hon håller sig mest till höger i karet, under en stor, förgrenad rot. Hanen struntar för det mesta i henne och ynglen, och håller mest till i andra änden, där han då och då tjafsar med Crenicichla reganiparet.
            "You can fight like a krogan, run like a leopard, but you'll never be better than commander Shepard" (Miracle of Sound)
            Min profil
            Mitt galleri

            Kommentar

            Arbetssätt...