olika ap. arter bråkar

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Andrém
    • October 2009
    • 1247

    #31
    c90: Ingen fara! Du har ju ingen obligation att skriva långa inlägg och jag uppskattar alla svar, oavsett långa eller korta och det kanske stämmer som du säger att jag bara råkade få en argsint hanne, kanske skulle behållit han som blev jagad iställe för han som jagade

    Kommentar

    • Mats Bryzell

      • February 2007
      • 18956

      #32
      Jag måste "chima" in här också - det är riktigt som C90-Maths säger; man vet inte hur saker och ting kommer att utvecklas i karen - och olika fiskar har olika temperament. Den lille agassizii-hanen man kan se på första filmen av de jag klämde in (i inlägg 5, första sidan) var redan som ung helt vansinnig och jagade allt i 960-karet, han blev bara värre och värre ju större han blev. Det var riktigt skönt när han dog.

      Kommentar

      • c90368

        • September 2006
        • 5973

        #33
        Ursprungligen postat av Andrém
        c90: Ingen fara! Du har ju ingen obligation att skriva långa inlägg och jag uppskattar alla svar, oavsett långa eller korta och det kanske stämmer som du säger att jag bara råkade få en argsint hanne, kanske skulle behållit han som blev jagad iställe för han som jagade
        Den frågan finns det inget svar på.

        Det finns ju hannar som är tvärt om, supermesiga och som aldrig får till det med honorna
        Med goda idéer är det som med svamp; där man hittar en finns det ofta flera
        http://www.youtube.com/user/c90368
        /Maths

        Kommentar

        • Andrém
          • October 2009
          • 1247

          #34
          MaxB: Haha jo, kan förstå det. Lite så var kakadua hannen OCH honorna jag hade,tyvärr så slutade det på ett dåligt sätt

          c90: Nej, det var inte menat som en fråga som tur är nu, så har hongsloierna och alla andra fiskar det lungt och fint igen.

          Kommentar

          Arbetssätt...