Tips på Malawi till 375 lit-kar?

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • flygrc
    • June 2006
    • 2755

    #76
    Det var en kreativ lösning så du får behålla ynglen. Var resten av bilderna på länken också från ditt kar? Fina fiskar i alla fall.
    Ska bli gott att få igång mitt eget Malawi någon gång..

    edit, kikade en gång till och såg din signatur så då var den klart, snygg inredning också.
    https://www.zoopet.com/forum/showthread.php?t=159029
    Nr 11.. Infinity 153, 900 l blivande SA.

    Kommentar

    • CissiP
      • January 2014
      • 47

      #77
      Ursprungligen postat av flygrc
      Det var en kreativ lösning så du får behålla ynglen. Var resten av bilderna på länken också från ditt kar? Fina fiskar i alla fall.
      Ska bli gott att få igång mitt eget Malawi någon gång..
      Tack! Ja, det är mitt kar.. Det är mammorna som är de som tuggar på bilderna.. Kommer väl ta ett tag innan alla fiskarna i karet är i ordentlig storlek men vissa har jag fått tag i rejäla iaf!

      Kommentar

      • flygrc
        • June 2006
        • 2755

        #78
        Ursprungligen postat av CissiP
        Tack! Ja, det är mitt kar.. Det är mammorna som är de som tuggar på bilderna.. Kommer väl ta ett tag innan alla fiskarna i karet är i ordentlig storlek men vissa har jag fått tag i rejäla iaf!
        Det är halva poängen med att inte ha för bråttom, om allt är "färdigt" direkt, vad är då kvar att se fram mot?
        https://www.zoopet.com/forum/showthread.php?t=159029
        Nr 11.. Infinity 153, 900 l blivande SA.

        Kommentar

        • CissiP
          • January 2014
          • 47

          #79
          Ursprungligen postat av flygrc
          Det är halva poängen med att inte ha för bråttom, om allt är "färdigt" direkt, vad är då kvar att se fram mot?
          Sant så sant... Men tålamod har aldrig varit min starka sida! :-D

          Kommentar

          • CissiP
            • January 2014
            • 47

            #80
            Nyligen hemkommen med ett 110-liters juvel möbelakvarium, lätt begagnat! Så nu ska jag bara göra mig av med guppyodlingen som följde med sen ska mina yngel få flytta!

            Min hemmagjorda lösning till ynglen går skapligt bra förutom de glupska grannarna.. De försöker käka upp dem genom nätet och tror det är det som gjort att en 5-6 st strukit med.. :-( Så det blir bra att få igång ett yngelkar.

            Kommentar

            Arbetssätt...