Black Molly

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Simon H
    • January 2008
    • 515

    #31
    minna fiskar äter kött så de är inte farligt att ge akvariefiskar kött köpt kött..

    Kommentar

    • beerzon
      • May 2008
      • 877

      #32
      Simon H, snälla, kan du sluta ta upp gamla trådar med en massa onödiga inlägg? ... snälla ...

      Kommentar

      • Simon H
        • January 2008
        • 515

        #33
        vad är felet

        Kommentar

        • beerzon
          • May 2008
          • 877

          #34
          Felet är väl att du spammar runt med massa onödiga inlägg precis som ansjo sa så kan folk bli irriterade. (jag är minst sagt).

          Nu när jag besvarar dessa inlägg så känner jag mig lika dum .. men nån måste ju.

          Kommentar

          • XenOn
            • March 2008
            • 1008

            #35
            Ursprungligen postat av beerzon
            Felet är väl att du spammar runt med massa onödiga inlägg precis som ansjo sa så kan folk bli irriterade. (jag är minst sagt).

            Nu när jag besvarar dessa inlägg så känner jag mig lika dum .. men nån måste ju.
            Håller med! Väldigt onödig och framförallt konstigt sammansatta meningar!
            Gräv bort Sverige från Skåne! Hellre köpenhamn som huvudstad.

            Kommentar

            • Simon H
              • January 2008
              • 515

              #36
              ok förlåt mig jag ska inte skriva sånt igen jag låvar men bara att ni inte gör mig
              ledsen igen jag låvar att sluta.

              Kommentar

              • Gaffel
                • December 2007
                • 6200

                #37
                Ursprungligen postat av XenOn
                Håller med! Väldigt onödig och framförallt konstigt sammansatta meningar!
                Väx upp, det räcker med att ansjo och beerzon tillför konstruktiv kritik, du har ingen som helst anledning att börja tjafsa.


                Life's a bitch and then you die..
                "I might be right handed but im always left-winged"
                Skriv på!

                Kommentar

                • Simon H
                  • January 2008
                  • 515

                  #38
                  dom håller på att skriva att jag ska skriva bättre saker

                  Kommentar

                  • XenOn
                    • March 2008
                    • 1008

                    #39
                    Ursprungligen postat av Gaffel
                    Väx upp, det räcker med att ansjo och beerzon tillför konstruktiv kritik, du har ingen som helst anledning att börja tjafsa.

                    Av vilken anledning ska du alltid ge dig på mig?! Jag säger väl vad jag tycker som alla andra gör ellerhur? Han har kladdat ner varenda tråd med meningar som bara är upprepningar (mestadels).
                    Gräv bort Sverige från Skåne! Hellre köpenhamn som huvudstad.

                    Kommentar

                    • Simon H
                      • January 2008
                      • 515

                      #40
                      Jag får skriva vad jag vill sånt jag får skriva vad jag vill svara på frågor och sluta
                      och Gaffel har rätt du ska inte hålla med ansjo och beerxon svara på frågor så som
                      jag gör eller hur xenon!!!!!!!...

                      Kommentar

                      • beerzon
                        • May 2008
                        • 877

                        #41
                        Simon, du har missförståt Gaffel, för han tycker att jag och ansjo gett bra konstruktiv kritik, medans han inte gillade de xenon skrev (jag har inget imot det).

                        Simon du får helt enkelt ta och läsa igenom huvud inlägget i varje tråd du tänkt svara på. Kan du bidra med ett vettigt inlägg så gör det. Men det du gjort på senaste är inte i närheten tyvärr..

                        Kommentar

                        • Simon H
                          • January 2008
                          • 515

                          #42
                          nää då ska jag inte gå på zoopet mer om jag är så dum i huvdut tycker du att jag
                          är dum i huvdut.

                          Kommentar

                          • XenOn
                            • March 2008
                            • 1008

                            #43
                            Ursprungligen postat av beerzon
                            Simon, du har missförståt Gaffel, för han tycker att jag och ansjo gett bra konstruktiv kritik, medans han inte gillade de xenon skrev (jag har inget imot det).

                            Simon du får helt enkelt ta och läsa igenom huvud inlägget i varje tråd du tänkt svara på. Kan du bidra med ett vettigt inlägg så gör det. Men det du gjort på senaste är inte i närheten tyvärr..
                            Det enda jag har gjort är att hålla med dig och ansjo. (Vet inte varför det enbart är mig han syftar på)
                            Senast redigerad av XenOn; 18 June 2008, 13:36. Anledning: stavfel
                            Gräv bort Sverige från Skåne! Hellre köpenhamn som huvudstad.

                            Kommentar

                            • Simon H
                              • January 2008
                              • 515

                              #44
                              för jag vill trivas här inte att nån tycker att jag är dum

                              Kommentar

                              • tummen
                                • March 2005
                                • 5199

                                #45
                                Ursprungligen postat av Simon H
                                för jag vill trivas här inte att nån tycker att jag är dum
                                Om du inre vill bli brtraktad som dun så skall du inte "skriva bara för att skriva", bidra med dina erfarenheter/kunskaper istället eller låt bli att skriva!
                                Thomas "tummen" Wallén

                                Min Zoon: http://zoonen.se/minzoon.asp?oid=381023

                                Kommentar

                                Arbetssätt...