Hårda fakta om Endlers guppy och vanlig guppy

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg

  • Ibanez
    svarade
    Ursprungligen postat av Simon H
    vanlig guppy kan få många yngel men inte mer en platy för platy får mer yngel en
    guppy har jag hört.
    ja du har så rätt så

    Lämna en kommentar:


  • Simon H
    svarade
    vanlig guppy kan få många yngel men inte mer en platy för platy får mer yngel en
    guppy har jag hört.

    Lämna en kommentar:


  • Ibanez
    svarade
    suddigt värre..

    lite bilder med usel kvalite.. men ni får ett hum om hur det ser ut..
    Bifogade filer

    Lämna en kommentar:


  • Nina82
    svarade
    Var så god Ansjo!

    Lämna en kommentar:


  • Ibanez
    svarade
    nu blev det för dåliga kort med min mobil kamera men skall lägga upp så fort det kan gå

    Lämna en kommentar:


  • Ibanez
    svarade
    haha.. nnä.. hehe.. nä ja menade faktiskt för profil bilden.. så kan man ju ha bilder på akvariet och vad som finns i det osv.. hur gör man detta??

    Lämna en kommentar:


  • Nina82
    svarade
    Ja, ja.. Nu fick du det ur två vinklar. Nu kan du inte missa

    Lämna en kommentar:


  • Nina82
    svarade
    Ursprungligen postat av Ibanez
    nä ja e tappad.. var tusan hittar ja det?..? hittar bara bifogade filer under övrigt..
    Tryck avancerad när du ska skriva meddelande. Under rutan du skriver i finns en "grupp" som heter Tillägsalternativ och därunder hittar du oxå hantera filer.

    Nu då?

    Lämna en kommentar:


  • ansjo
    svarade
    När du trycker på "svara" finns det en ruta under denna som heter tilläggsalternativ där du kan trycka på knappen "hantera bifogade filer" och då laddar du upp bilder till Zoopet.

    Lämna en kommentar:


  • Ibanez
    svarade
    nä ja e tappad.. var tusan hittar ja det?..? hittar bara bifogade filer under övrigt..

    Lämna en kommentar:


  • Nina82
    svarade
    Ursprungligen postat av Ibanez
    hehe.. försöker lägga upp bilder på guppykaret men hur tusan gör man??? kan man få en förklaring eller e det tumme på det??
    Tryck "hantera bifogade filer". Säg till om du inte hittar

    Lämna en kommentar:


  • Ibanez
    svarade
    hehe.. försöker lägga upp bilder på guppykaret men hur tusan gör man??? kan man få en förklaring eller e det tumme på det??

    Lämna en kommentar:


  • Nina82
    svarade
    Aj, aj, aj.... Akta er för tummen!

    Lämna en kommentar:


  • ansjo
    svarade
    Ja, det är fler som råkat göra det misstaget att skriva om fel fisk och då är Tummen inte nådig!

    Lämna en kommentar:


  • Ibanez
    svarade
    hmm.. vilka var det som påpekade att jag skrev i fel forum?? hmm.. hehe.. det blev ett guppykar som skall vara lite "självgående" sen skall man göra ett kraftigt försök att odla fjärilsciklider.. fel tråd igen märker jag

    Lämna en kommentar:

Arbetssätt...