Ta bort mina tetror...

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Khulii-mannen
    • October 2007
    • 14

    #16
    Blir du inte av med dom, så får du ha de kvar helt enkelt. Det är det ansvaret man tar när man skaffar husdjur. Nuf said.
    Min hemsida.
    http://www.agersten.se

    Kommentar

    • Olle F
      • August 2007
      • 35

      #17
      Ursprungligen postat av gizmogirl
      Och jag har läst de övriga inläggen och jag tycker fortfarande inte att du ska göra annat än att skänka bort de visst kan det ta tid men om du annonserar på olika ställen så får du napp till sist.
      Det är fyra fiskar det rör sig om, ingen köper fyra små tetror av en privatperson (om man då utgår från att det inte är någon man redan känner) men jag är rätt ensam om att ha fiskar i min bekantskapskrets kan jag säga...

      Kommentar

      • gizmogirl
        • August 2006
        • 2214

        #18
        Ursprungligen postat av Olle F
        Det är fyra fiskar det rör sig om, ingen köper fyra små tetror av en privatperson.
        har du den inställningen så blir du inte av med de garanterat klart det finns folk som köper 4 fiskar.

        Kommentar

        • Olle F
          • August 2007
          • 35

          #19
          Ursprungligen postat av Khulii-mannen
          Blir du inte av med dom, så får du ha de kvar helt enkelt. Det är det ansvaret man tar när man skaffar husdjur. Nuf said.
          Tror inte det faktiskt.. Det finns gränser här i livet

          Kommentar

          • elinj
            • July 2007
            • 1100

            #20
            Ursprungligen postat av Olle F
            Det är fyra fiskar det rör sig om, ingen köper fyra små tetror av en privatperson (om man då utgår från att det inte är någon man redan känner) men jag är rätt ensam om att ha fiskar i min bekantskapskrets kan jag säga...

            du kan förklara hur mycket som helst, men de flesta här säger bara att du ska sälja eler skänka, ansvar är ett ansvar oavsett vad man har inskaffat sig.

            Kommentar

            • morrhoppa
              • October 2006
              • 755

              #21
              Är det koppartetror kan du skicka hit dem, jag tar emot dem gladeligen
              Man blir inte vuxen bara äldre!

              Kommentar

              • Olle F
                • August 2007
                • 35

                #22
                Ursprungligen postat av gizmogirl
                har du den inställningen så blir du inte av med de garanterat klart det finns folk som köper 4 fiskar.
                Det är två av de mest vanliga arterna som finns i fiskvärlden, tror du verkligen att jag blir av med fyra av de små firrarna i en annons?

                Kommentar

                • Olle F
                  • August 2007
                  • 35

                  #23
                  Ursprungligen postat av morrhoppa
                  Är det koppartetror kan du skicka hit dem, jag tar emot dem gladeligen
                  Ja det vore bra, men vars bor du då? Man kan väl inte skicka såna småttingar va?

                  Kommentar

                  • saltbiff
                    • December 2006
                    • 607

                    #24
                    Håller med de andra...man kan ju inte döda fullt friska fiskar! Finns det ingen du känner som redan har dessa firrar? Då kan de ju utöka sitt stim lite Eller någon djuraffär i din närhet,du kanske kan byta in dem mot något annat

                    5 söt+1 salt+1 damm med guldruda, leguan o en corgivovve

                    Kommentar

                    • Olle F
                      • August 2007
                      • 35

                      #25
                      Värst vad intresse det blev för det här då.. Ta er ner på jorden, fokes

                      Kommentar

                      • elinj
                        • July 2007
                        • 1100

                        #26
                        Ursprungligen postat av morrhoppa
                        Är det koppartetror kan du skicka hit dem, jag tar emot dem gladeligen

                        där ser du Olle F att det finns människor som tar imot fisk fast det BARA är 4st.

                        Kommentar

                        • Olle F
                          • August 2007
                          • 35

                          #27
                          Ursprungligen postat av elinj
                          där ser du Olle F att det finns människor som tar imot fisk fast det BARA är 4st.
                          Lugna ner dig, vi har inte sett om de har kommit iväg än heller. Man kan ju inte direkt skicka dem på posten...

                          Kommentar

                          • elinj
                            • July 2007
                            • 1100

                            #28
                            Ursprungligen postat av Olle F
                            Lugna ner dig, vi har inte sett om de har kommit iväg än heller. Man kan ju inte direkt skicka dem på posten...

                            det har du rätt i,, men om det finns en, så finns det fler.... det är ju inte bara en på jorden som vill ha fisk, fast din attityd

                            Kommentar

                            • morrhoppa
                              • October 2006
                              • 755

                              #29
                              Man kan aldrig veta innan man har prövat, jag har PMat dig nu.
                              Man blir inte vuxen bara äldre!

                              Kommentar

                              • Khulii-mannen
                                • October 2007
                                • 14

                                #30
                                Ursprungligen postat av Olle F
                                Värst vad intresse det blev för det här då.. Ta er ner på jorden, fokes
                                Du är inne på ett av de största fisk-forumen i sverige, folk här gillar fisk och du vill ha ihjäl fullt friska fiskar utan vettig anledning... Vad hade du väntat dig?
                                Min hemsida.
                                http://www.agersten.se

                                Kommentar

                                Arbetssätt...