Vilken fisk ska jag sova med?

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Vargadottir
    • May 2008
    • 75

    #61
    Här har ni karet!

    Och äntligen har jag en fungerande dator! Känns taskigt att jag inte kunnat ge er feedback på vad ni skrivit men jag lovar att ta igen det!

    Kenny89: Jo, sadelfengäddan är jag rätt säker att jag kollade upp och det gjorde garanterat Johanski åt mig med.

    Mick13: Kör Vista. Köpt till och med, och jävligt stolt över det.

    Nu ska jag spara ihop till en vettig pump! Några förslag? Får en fluval som täcker upp mitt kar för 1800:- .. Går det att komma ner i pris tro? Vill ju ha en pump som verkligen gör sitt jobb.

    Utöver det så ska jag grunna på vilken sand jag vill ha.. Hade velat a riktig sådan där fin sjösand, men det hade ju aldrig legat stilla och min pump lär ha sugit upp allt efter en kort tid.. (Även kallat Chinchilla sand)

    Men hela inredningen beror på fisk..

    Har verkligen fastnat för shubunkin även om dom skiter mycket.. Men attans snygga fiskar. Tåliga med.. Är verkligen sugen på sådana!! Det finns ju olika odlingar på shubunkisar, dessutom hittar jag dåligt med sidor inriktade på guldfiskar.. Även om koi sidan ha´r en del, men dåligt på guldisar ändå tycker jag.
    Bifogade filer
    Senast redigerad av Vargadottir; 25 September 2008, 09:29.
    100 L = "Elixir Akvariet"
    45 L = "Atlantis Akvariet" [Nystartat]

    Kommentar

    • Johanski
      • February 2007
      • 3044

      #62
      Stort kar! Nu blir jag avis

      Jag tycker fortfarande du ska köra på fengädda

      Kommentar

      • Mick13
        • May 2008
        • 1796

        #63
        HMM fick sommar bonusen i dag kanske ett nytt kar på 200-300L ?????
        Sand är inte svårt o bestämma sig för den sanden i Tolken är fin lika så den på Fotskäls badstrand i Lyngern har ett riktigt bra utbud av flera olika kornstorlekar att välja på.
        Hedegärdssjöns sand är nog dit fraktad o sjön är gansak dyige så den sanden är till att tvätta tok noga om s du skulle falla för den.
        In vino veritas, in aqua sanitas

        Kommentar

        Arbetssätt...