Projekt Akvastabil 530 + Woodrock + Diskus

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • NIC
    • January 2008
    • 5121

    Jättetrevlig tråd Vivan!
    Nu är jag övertygad, discus it is!!!

    http://www.youtube.com/user/findingusernamesux11

    Kommentar

    • Vivan
      • November 2007
      • 125

      Ursprungligen postat av NIC
      Jättetrevlig tråd Vivan!
      Nu är jag övertygad, discus it is!!!
      Så sant så, även om jag håller en lägre profil... Inga dödskallar här inte
      För den outbildade är ett A bara tre pinnar. +++Nalle Phu+++

      Kommentar

      • hedstromaren
        • March 2007
        • 29

        Hur går det för dig med discusarna och akvariumet, vore trevligt med lite nya bilder.

        Kommentar

        • drd
          • March 2004
          • 5586

          Hehe..det var ett tag sen denna tråden berikades med nåt nytt ju
          ________________________________________________

          Matte med fina och kort på Min Zoon och mitt Zoopet Galleri

          Kommentar

          • Vivan
            • November 2007
            • 125

            Ursprungligen postat av drd
            Hehe..det var ett tag sen denna tråden berikades med nåt nytt ju
            Hej,

            Det var ett tag sen men nu har man julledigt. HAr ett bekymmer med den här hobbyn just nu och det stavas jobb... Jag reser varje vecka så jag hinner helt enkelt inte med att uppdatera. (Eller snarare prioriterar annat) Funderar på att lägga ner men det känns lite tråkigt med tanke på tid pengar och att resultatet blev så bra...

            Hur som helst så funkar allt perfekt fortfarande och ett yngel som blev till i karet är nu vuxen och stimmar med det andra diskusarna.

            /C
            För den outbildade är ett A bara tre pinnar. +++Nalle Phu+++

            Kommentar

            • Vivan
              • November 2007
              • 125

              Hittade den här när jag gick igenom gamla bilder... Nåt att tänka på
              Bifogade filer
              För den outbildade är ett A bara tre pinnar. +++Nalle Phu+++

              Kommentar

              • Lilla Damen
                • February 2008
                • 2649

                Kommentar

                • Vimsa
                  • November 2008
                  • 768

                  Fullkomligt älskar det här akvariet - och diskusarna i det!

                  Kommentar

                  • Vivan
                    • November 2007
                    • 125

                    Ursprungligen postat av Vimsa
                    Fullkomligt älskar det här akvariet - och diskusarna i det!
                    Tack Vimsa... Är 50 mil från karet just nu... Ska uppdatera med fler bilder om några dagar...

                    Var faktiskt i din hemstad, Piteå, för en månad sen... Munksund. Första gången jag jobbade i Sverige på 1.5 år..

                    /C
                    För den outbildade är ett A bara tre pinnar. +++Nalle Phu+++

                    Kommentar

                    • c90368

                      • September 2006
                      • 5973

                      Ursprungligen postat av Vivan
                      Tack Vimsa... Är 50 mil från karet just nu... Ska uppdatera med fler bilder om några dagar...

                      Var faktiskt i din hemstad, Piteå, för en månad sen... Munksund. Första gången jag jobbade i Sverige på 1.5 år..

                      /C
                      Skulle faktiskt vara kul att veta vad du sysslar med

                      Har följt din tråd länge och läst om dina resor, är du pilot
                      Med goda idéer är det som med svamp; där man hittar en finns det ofta flera
                      http://www.youtube.com/user/c90368
                      /Maths

                      Kommentar

                      • Vivan
                        • November 2007
                        • 125

                        Ursprungligen postat av c90368
                        Skulle faktiskt vara kul att veta vad du sysslar med

                        Har följt din tråd länge och läst om dina resor, är du pilot
                        Jag jobbar med förbättringsarbete eller snarare med att få organisationer att förbättra sin verksamhet på ett strukturerat sätt. Skönt med lite julledigt nu och slippa resa runt.

                        /C
                        För den outbildade är ett A bara tre pinnar. +++Nalle Phu+++

                        Kommentar

                        • Vivan
                          • November 2007
                          • 125

                          Nu har jag gett upp och lagt in en annons på blocket där kar med tillbehör nu går för att vrakpris.

                          Idag var droppen när jag jobbat hela veckan, kommit hem och jobbat på huset, bytt till vinterdäck och sen när jag fått nog och skulle sträcka ut i soffan så såg jag karet som jag gör ett vattenbyte på per vecka

                          Kan bara konstatera att det blir mycket jobb med ett kar som jag knappt får se plus att jag nu reser över helger ibland.




                          Senast redigerad av Vivan; 17 October 2010, 18:27.
                          För den outbildade är ett A bara tre pinnar. +++Nalle Phu+++

                          Kommentar

                          • Vimsa
                            • November 2008
                            • 768

                            Hade jag haft pengar och mer medgörliga föräldrar hade jag garanterat köpt det på stört, trots milen emellan! Har varit kär i det här karet sedan du startade det. Mycket trist att du lägger ner det

                            Kommentar

                            • c90368

                              • September 2006
                              • 5973

                              Ursprungligen postat av Vivan
                              Nu har jag gett upp och lagt in en annons på blocket där kar med tillbehör nu går för att vrakpris.

                              Idag var droppen när jag jobbat hela veckan, kommit hem och jobbat på huset, bytt till vinterdäck och sen när jag fått nog och skulle sträcka ut i soffan så såg jag karet som jag gör ett vattenbyte på per vecka

                              Kan bara konstatera att det blir mycket jobb med ett kar som jag knappt får se plus att jag nu reser över helger ibland.




                              Sorgligt, men allt har sin tid och blir det en plåga istället för ett nöje så är det bara att sälja. Jag gjorde den resan runt 1990.

                              Så du är välkommen tillbaka när tiden är den rätta
                              Med goda idéer är det som med svamp; där man hittar en finns det ofta flera
                              http://www.youtube.com/user/c90368
                              /Maths

                              Kommentar

                              • Vivan
                                • November 2007
                                • 125

                                Ursprungligen postat av c90368
                                Sorgligt, men allt har sin tid och blir det en plåga istället för ett nöje så är det bara att sälja. Jag gjorde den resan runt 1990.

                                Så du är välkommen tillbaka när tiden är den rätta
                                Tack för det... Nu är mina diskus borta hos en kunnig/urtrevlig köpare. Idag hämtar han tekniken. Känns bra att få sälja till någon som vet vad det handlar om och som redan har flera kar och håller på med diskus.

                                Så detta blir nog det sista inlägget på ett bra tag.

                                Simma lugnt

                                /C
                                För den outbildade är ett A bara tre pinnar. +++Nalle Phu+++

                                Kommentar

                                Arbetssätt...