1000 L paludarium

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • tommy_g
    • February 2010
    • 473

    #16
    Kul projekt!

    Kommentar

    • rasmus_agren
      • January 2010
      • 198

      #17
      Tack tack. Det är kul med paludarium för det är så flexigt. Jag känner dock att jag gjorde det lite högre än nödvändigt. Vet inte riktigt vad jag ska fylla ut med där

      Kommentar

      • Jesper Broman
        • November 2012
        • 3445

        #18
        Jag tror att det blir häftigt med anolisar däri. Men du får nog sitta en bra stund innan du hittar nån.
        Fast det är så jag tycker att det ska va, ett terrarie där du direkt ser alla djur är inte "spännande" tycker jag.
        Det där blir en ordentlig bit natur som du får in mellan glasen.
        Kommer nog bli riktigt bra

        Kommentar

        • rasmus_agren
          • January 2010
          • 198

          #19
          Precis, jag gillar också att man får sitta och spana för att se något. Därför lockas jag också av tanken på pilgiftsgrodor, men jag tror inte jag pallar hålla på med att föda upp flugor.

          Kommentar

          • Hemi
            • February 2013
            • 180

            #20
            Ursprungligen postat av rasmus_agren
            Tack tack. Det är kul med paludarium för det är så flexigt. Jag känner dock att jag gjorde det lite högre än nödvändigt. Vet inte riktigt vad jag ska fylla ut med där
            ..


            Tycker det ser bra ut. Har själv haft liknande senast för 7-8 år år sedan körde fina, tunna grenar i landdelen upp till toppen och avsatser , två smalare glashyllor upptill i bakkant fyllda med grus. Krukväxterna växte så det knakade., rena drivhuset. Hade gyppys i vattendelen och ungdjur av haitisk trädboa i landdelen...

            T.o.m min särbo som var mycket skeptiskt till hela projektet, tyckte det var fel prioitering i lägenheten ;-) Föll till föga..Typ växthus inomhus..
            Senast redigerad av Hemi; 10 March 2014, 21:35.

            Kommentar

            Arbetssätt...