Theres samlade akvarieeskapader.

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Mr Woods
    • March 2013
    • 3409

    #61
    Det där gillar vi!
    Om du kommer på hur man får dem att överleva så tala genast om det för mig!

    Kommentar

    • Thessiell
      • June 2013
      • 46

      #62
      Än så länge lever dem och mår bra, fast jag måste säga att dom jämfört med snäcklekarynglen verkar sakna allt vad överlevnadsinstinkt heter... Dom far ju iväg på egna små äventyr mitt bland tetror och corys och andra hungriga varelser :-P

      Kommentar

      • RoffePoffe

        • August 2012
        • 88

        #63
        Kul med Bolivianerna, men hur gick det med killies-äggen?

        /RoffePoffe

        Kommentar

        • HWH
          • March 2013
          • 2310

          #64
          Vilken fin liten film. De är ju så otroligt vackra i lekdräkt. Mina gick att från ena dagen vara lite grå sådär till att bli inspirerade av ett fjärilspar som lekte och dagen efter var de själva i full lekdräkt och kastade sig in i kärlekslekar.
          /Helena,
          Zoopets norska inslag. Har en salig blandning av stort och smått, vått och torrt.

          Kommentar

          • Thessiell
            • June 2013
            • 46

            #65
            Säg den lycka som varar, om det är någon som ätit upp dom eller vad som hänt, men i helgen försvann de sista ynglen och föräldrarna har återgått till att vara lite trist färgade och jaga varandra :-P Får se om dom fattar tycke igen, kanske man prövar att lägga beslag på ett yngel eller två.

            Angående killies-äggen så prövade jag kläcka hälften före utsatt tid i två omgångar, utan framgång och sen hände en liten olycka med burken så det blev inge mer med den halvan.. Och den andra har jag inte kommit mig för att försöka med än, har länge tänkt ta mig tid en helg länge nu men..

            Kommentar

            Arbetssätt...