350 liter asiatiska fiskar ledde till allt möjligt

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Mu(sic)
    • March 2012
    • 2305

    Ursprungligen postat av Webo
    Fungera ju bra som övriga skriver. om du istället för länken vill se filmen så kan du göra det vid att skriva (kopiera och klistra in) följande:

    [youtube]*FILMADRESSEN*[/Youtube]

    Istället för filadressen så ska du ta det sista efter / i adressen och klistra in. I ditt fall så är det alltså XQYPlGtct3s som ska där där istället för *FILMADRESSEN* och den ser då så här ut:

    [youtube]XQYPlGtct3s[/Youtube]

    OBS: jag stängde av att den skulle använda koden för att visa det om jag inte hade gjort det så hade du bara sett filmen istället för koden som man ska skriva och därför gjorde jag en edit igen.

    Tips: du kan alltid använda "Gå till avancerad" knappen för att kunna trycka på förhandsgranska så du kan se hur ditt inlägg ser ut innan du postar det.
    Jo jag har förstått att länkar inte är så populära [emoji12] Jag tror att jag förstår vad du menar. Ska prova det nästa gång [emoji4]

    Kommentar

    • Bluewing

      • August 2012
      • 10522

      Vad fint du har det, Cathrin! Mycket fina svärdbärare ser jag också
      Juwel Vision Sällskapsakvarium 180L , Juwel Vision 450L Diskus, Juwel Vision 450L Asien/Oceanien
      Juwel Lido 120

      Kommentar

      • Mu(sic)
        • March 2012
        • 2305

        Tack Johnny [emoji2] det var jätteroligt att använda Capture. Jag ska utforska den lite mer nästa gång

        Jag tror jag ska köpa en svärdbärartjej till och hoppas på att få tag i samma färgvariant [emoji2]

        Kommentar

        • Bluewing

          • August 2012
          • 10522

          350 liter asiatiska fiskar ledde till 180 liter gott och blandat

          Ja visst är det. Testa att ställ in Capture innan du skickar den till YT att inte korrigera färgerna utan bara lägga till bildstabiliseringen så blir det mindre gult i filmen. Den menyn ligger "under" tangentbordet som ploppar fram när du ska skriva in titeln. Rulla texten uppåt så kommer de valen fram
          Juwel Vision Sällskapsakvarium 180L , Juwel Vision 450L Diskus, Juwel Vision 450L Asien/Oceanien
          Juwel Lido 120

          Kommentar

          • Mu(sic)
            • March 2012
            • 2305

            Will do Tack för tipset!

            Kommentar

            • Bluewing

              • August 2012
              • 10522

              Vassego!
              Juwel Vision Sällskapsakvarium 180L , Juwel Vision 450L Diskus, Juwel Vision 450L Asien/Oceanien
              Juwel Lido 120

              Kommentar

              • Mu(sic)
                • March 2012
                • 2305

                När ser man könet på ancistrusar? Mina är ca fem centimeter långa och inte tillstymmelse till spröt. Fast ska jag vara ärlig så tycker jag att hanarna är ganska fula [emoji6]

                Kommentar

                • Bluewing

                  • August 2012
                  • 10522

                  Dina är ju bara barnen än. Vänta du någon eller några centimeter till så kommer stubben på vissa.
                  Juwel Vision Sällskapsakvarium 180L , Juwel Vision 450L Diskus, Juwel Vision 450L Asien/Oceanien
                  Juwel Lido 120

                  Kommentar

                  • Mu(sic)
                    • March 2012
                    • 2305

                    Jo dom kanske inte är så gamla. Jag vet ju inte när dom kläcktes [emoji6] Dom är inte särskilt skygga heller och det är ju kul. "Måste" nog skaffa fler malar också tror jag.

                    Kommentar

                    • Bluewing

                      • August 2012
                      • 10522

                      Det är klart att du måste! Ancistrus är ju en överraskande charmig art. Men jag tycker mig se på Pias bilder på hennes fulsnygga Bulldog pleco att man kan bli betuttad (obs. antikt uttryck) i flera arter än ancistrus. Tror att bulldoggen delar ancistrusens trevliga, smått oblyga drag.
                      Juwel Vision Sällskapsakvarium 180L , Juwel Vision 450L Diskus, Juwel Vision 450L Asien/Oceanien
                      Juwel Lido 120

                      Kommentar

                      • Mu(sic)
                        • March 2012
                        • 2305

                        350 liter asiatiska fiskar ledde till 180 liter gott och blandat

                        Ursprungligen postat av Mu(sic)
                        Det skulle vara jättekul med nån som jag aldrig har haft förut. Jag hade ett par vändmalar ett tag. Tror det var såna i alla fall. Jättesöta med knallblå ögon. Jag ska researcha lite medan jag väntar på nästa lön [emoji6]
                        (Jag är inte helt obekant med antika uttryck [emoji12])

                        Kommentar

                        • Bluewing

                          • August 2012
                          • 10522

                          betuttad=på gränsen till överdrivet förtjust i något specifikt....
                          Juwel Vision Sällskapsakvarium 180L , Juwel Vision 450L Diskus, Juwel Vision 450L Asien/Oceanien
                          Juwel Lido 120

                          Kommentar

                          • Mu(sic)
                            • March 2012
                            • 2305

                            Je vejt [emoji6] jag är på god väg mot att bli antik själv så...

                            Kommentar

                            • Bluewing

                              • August 2012
                              • 10522

                              Du vet det där med män och ironi. Det blir för svårt Om man kallar något antikt i andra sammanhang betyder det ju ovanlig, speciellt och värdefullt.....
                              Juwel Vision Sällskapsakvarium 180L , Juwel Vision 450L Diskus, Juwel Vision 450L Asien/Oceanien
                              Juwel Lido 120

                              Kommentar

                              • PiaJo

                                • August 2009
                                • 13001

                                Ursprungligen postat av Bluewing
                                Det är klart att du måste! Ancistrus är ju en överraskande charmig art. Men jag tycker mig se på Pias bilder på hennes fulsnygga Bulldog pleco att man kan bli betuttad (obs. antikt uttryck) i flera arter än ancistrus. Tror att bulldoggen delar ancistrusens trevliga, smått oblyga drag.
                                nja.. lite mer blyga är bullarna än ancistrus men inte mycket men " brötigare" bryr sig inte om det är en växt eller så i vägen utan vill den fram så tar den sig fram rekommenderar dem mycket och gärna

                                Btw.. hoppas ok att jag slängde in lite bilder?
                                Bifogade filer
                                Senast redigerad av PiaJo; 02 January 2015, 16:25.
                                /PIA

                                Jag är medlem i NCS - föreningen för dig som tycker om ciklider!

                                Kommentar

                                Arbetssätt...