200L blev 310L

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Tommy Vestlie
    • August 2014
    • 2097

    Dubbeltumme på det! En annan snygging som vill vara med film en kort stund också
    Proud member of Aquascapers of Sweden

    Kommentar

    • Mr Woods
      • March 2013
      • 3409

      Mmm, de är fina! Fattigmans-46:orna!

      Kommentar

      • Yadina
        • December 2014
        • 367

        Varför byter du B. Fjärilscikliderna mot cupido?

        Kommentar

        • Mr Woods
          • March 2013
          • 3409

          Jag har egentligen alltid velat ha jordätare, och har länge sneglat på B. cupido. Nu råkade jag springa på ett otroligt bra erbjudande så det fick bli att slå till. Hade jag haft plats för bolivianerna också så hade jag behållit dem!

          Kommentar

          • Shepard

            • March 2003
            • 13992

            Ursprungligen postat av Mr Woods
            Jag har egentligen alltid velat ha jordätare, och har länge sneglat på B. cupido. Nu råkade jag springa på ett otroligt bra erbjudande så det fick bli att slå till. Hade jag haft plats för bolivianerna också så hade jag behållit dem!
            Men bolivianerna är ju också jordätare

            De börjar se runda och fina ut, cupidona
            "You can fight like a krogan, run like a leopard, but you'll never be better than commander Shepard" (Miracle of Sound)
            Min profil
            Mitt galleri

            Kommentar

            • Mr Woods
              • March 2013
              • 3409

              Detta kommer aldrig till att gå! Dårfinkarna har börjat leka i sin förvaringsbalja!!!

              Klicka på bilden för större version

Namn: IMG_3003.jpg
Visningar: 2
Storlek: 180,8 KB
ID: 2171471 Klicka på bilden för större version

Namn: 050520154069.jpg
Visningar: 2
Storlek: 169,8 KB
ID: 2171470

              Kommentar

              • Mats Bryzell

                • February 2007
                • 18956

                Ursprungligen postat av Mr Woods
                Detta kommer aldrig till att gå! Dårfinkarna har börjat leka i sin förvaringsbalja!!!

                [ATTACH=CONFIG]75887[/ATTACH] [ATTACH=CONFIG]75886[/ATTACH]
                Gôtt!
                Fasen vad fina dom är alltså... Om ändå bara karhelvetet stod klart och inrett...

                Kommentar

                • Einarsson
                  • May 2012
                  • 2956

                  Hahaha
                  350L Diskus

                  Kommentar

                  • Mr Woods
                    • March 2013
                    • 3409

                    Ursprungligen postat av Mats Bryzell
                    Gôtt!
                    Fasen vad fina dom är alltså... Om ändå bara karhelvetet stod klart och inrett...
                    Jag skall verkligen göra mitt yttersta för att försöka hålla dem tills din balja är klar, men det har varit lite smågnabb nu när ett av paren har fått för sig att leka i detta pyttelilla utrymme.
                    För en gångs skull hoppas jag faktiskt att de inte kommer till skott!

                    Kommentar

                    • Shepard

                      • March 2003
                      • 13992

                      Kan de inte gå med cupidona i det större karet så länge? Akvariet är ju stort nog
                      "You can fight like a krogan, run like a leopard, but you'll never be better than commander Shepard" (Miracle of Sound)
                      Min profil
                      Mitt galleri

                      Kommentar

                      • Mr Woods
                        • March 2013
                        • 3409

                        Nej, det är tillräckligt trångt ändå, och jag vill att gruppen skall kunna etablera sig ordentligt redan från början!

                        Gjorde rent filtret idag, herregud alltså! Jag måste hitta på något bättre känner jag...

                        Kommentar

                        • HWH
                          • March 2013
                          • 2310

                          1 grymt fina filmer på ett grymt kar.
                          2. Hanen hos L134 har tydlig hårväxt på bakkroppen rätt framför stjärtfenan.
                          3. Hur länge tror du bolivianerna måste bo trångt? Risken finns ju att i alla fall 1 eller 2 faller ifrån. Och när de väl slår in på mobba ut spåret är det kört enligt min erfarenhet. Från min första grupp på 6 så överlevde bara den dominanta hannen och en hona. De andra jagades ihjäl. Jag har i flera omgångar försökt fylla på, men hannen dödar dem på en månad och då går de ju nu i ett 720. Och det som är unikt hos dig är att du har en GRUPP som fingerar, det ska du vara rädd om. Hur det ska lösas rent praktiskt vet jag dock inte.
                          /Helena,
                          Zoopets norska inslag. Har en salig blandning av stort och smått, vått och torrt.

                          Kommentar

                          • Mr Woods
                            • March 2013
                            • 3409

                            Haha, det är två par som försöker leka nu, helt otroligt!

                            Kommentar

                            • Shepard

                              • March 2003
                              • 13992

                              Kom att tänka på att du ju också köpte två små L001 (men som du har bytt in om jag minns rätt?). Min har vuxit en del se'n jag köpte den, och nyss låg h*n och poserade snyggt, så jag försökte ta några bilder, som kanske inte blev jättebra, men så här ser h*n i alla fall ut nu Gillar den skarpt, delvis på grund av utseendet, men också för att h*n är grym på att äta alger.
                              Bifogade filer
                              "You can fight like a krogan, run like a leopard, but you'll never be better than commander Shepard" (Miracle of Sound)
                              Min profil
                              Mitt galleri

                              Kommentar

                              • Jesper Broman
                                • November 2012
                                • 3445

                                Ursprungligen postat av Mr Woods
                                Detta kommer aldrig till att gå! Dårfinkarna har börjat leka i sin förvaringsbalja!!!

                                [ATTACH=CONFIG]75887[/ATTACH] [ATTACH=CONFIG]75886[/ATTACH]
                                Dom där är ju till och med finare än vanliga fjärilar.
                                Håller tummarna för att dom inte leker!

                                Kommentar

                                Arbetssätt...