720 liter Akvastabil

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Rufus
    • January 2005
    • 866

    "Snön vräker ner tiddelipom alltmer ju mer tiddelipom det snöar.
    Och nästa vår tiddelipom om bra det går tiddelipom i mina tår tiddelipom det töar"

    Nalle Puh
    // Annicka

    Kommentar

    • Mu(sic)
      • March 2012
      • 2305

      Haha! [emoji2]

      Kommentar

      • ansjo
        • November 2005
        • 29967

        Mer sådant, det gillas skarpt då jag slipper det vita helvetet ett tag till! Läste att även kylan är på gång nästa vecka...
        /Anders

        Medlem i NCS - givetvis!

        Kommentar

        • Mats Bryzell

          • February 2007
          • 18956

          Men Helvete i Bryzells lilla trälåda... Anders, det är ju rena himmeriket på Hustinx! Tänk att vi skall åka dit och kika.
          Jag får nog ha med mig ett paket Tena vuxenblöjor...

          Kommentar

          • ansjo
            • November 2005
            • 29967

            Och haklapp....och stor plånbok.
            /Anders

            Medlem i NCS - givetvis!

            Kommentar

            • PiaJo

              • August 2009
              • 13001

              Ursprungligen postat av mats bryzell
              men helvete i bryzells lilla trälåda... Anders, det är ju rena himmeriket på hustinx! Tänk att vi skall åka dit och kika.
              Jag får nog ha med mig ett paket tena vuxenblöjor...
              Ursprungligen postat av ansjo
              och haklapp....och stor plånbok.
              /PIA

              Jag är medlem i NCS - föreningen för dig som tycker om ciklider!

              Kommentar

              • Inger H

                • December 2008
                • 11247

                Vissa vet vad som händer - andra icke . När Anders för en gångs skull skriver i sin egen tråd, så fattar man ju nada - hustinx, vad betyder det . Vissa ord har inte nått upp till norrlänningarna ännu!

                //Inger
                "Felix qui potuit rerum cognoscere tempus" - Lycklig är den som förstår händelsers orsaker.

                Kommentar

                • Mats Bryzell

                  • February 2007
                  • 18956

                  Ursprungligen postat av Inger H
                  Vissa vet vad som händer - andra icke . När Anders för en gångs skull skriver i sin egen tråd, så fattar man ju nada - hustinx, vad betyder det . Vissa ord har inte nått upp till norrlänningarna ännu!

                  //Inger
                  Nja, Inger, skulden skall läggas på mig. Det var jag som startade med att göra ett inlägg om Hustinx.
                  Jag och Anders gaggade en lång stund i telefonen, det drogs upp riktigt saftiga planer om nästa resa till Tyskland, och Anders berättade om ett ställe som kallas Hustinx där det finns Discus DeLuxe, smakar och kostar fågel (eller kanske discus...) men vad gör det - titta kan man ju göra!
                  Så, googla hustinx, gå in på deras sida och njut!
                  Vi skall dit!

                  Kommentar

                  • Inger H

                    • December 2008
                    • 11247

                    Ursprungligen postat av Mats Bryzell
                    Nja, Inger, skulden skall läggas på mig. Det var jag som startade med att göra ett inlägg om Hustinx.
                    Jag och Anders gaggade en lång stund i telefonen, det drogs upp riktigt saftiga planer om nästa resa till Tyskland, och Anders berättade om ett ställe som kallas Hustinx där det finns Discus DeLuxe, smakar och kostar fågel (eller kanske discus...) men vad gör det - titta kan man ju göra!
                    Så, googla hustinx, gå in på deras sida och njut!
                    Vi skall dit!
                    Den sidan finns det mycket att kolla på .

                    //Inger
                    "Felix qui potuit rerum cognoscere tempus" - Lycklig är den som förstår händelsers orsaker.

                    Kommentar

                    • PiaJo

                      • August 2009
                      • 13001

                      Ja visst fanns det, skall bli så kul att få besöka en ny affär, ser att finnas mycket att titta på
                      /PIA

                      Jag är medlem i NCS - föreningen för dig som tycker om ciklider!

                      Kommentar

                      • Mats Bryzell

                        • February 2007
                        • 18956

                        Ursprungligen postat av Inger H
                        Den sidan finns det mycket att kolla på .

                        //Inger
                        Japp, han tar bilder på varje enskild discus, så att man riktigt kan välja om man inte är där "live". Tror dock inte att jag är i köptagen, vad gäller discus, när vi kommer dit, men man kan ju alltid snacka och kolla läget.

                        Kommentar

                        • Inger H

                          • December 2008
                          • 11247

                          Ursprungligen postat av Mats Bryzell
                          Japp, han tar bilder på varje enskild discus, så att man riktigt kan välja om man inte är där "live". Tror dock inte att jag är i köptagen, vad gäller discus, när vi kommer dit, men man kan ju alltid snacka och kolla läget.
                          Usch, måste vara frusterande, att inte vara i köptagen med stinn börs, när man hamnar på ett sånt ställe .

                          //Inger
                          "Felix qui potuit rerum cognoscere tempus" - Lycklig är den som förstår händelsers orsaker.

                          Kommentar

                          • Mats Bryzell

                            • February 2007
                            • 18956

                            Ursprungligen postat av Inger H
                            Usch, måste vara frusterande, att inte vara i köptagen med stinn börs, när man hamnar på ett sånt ställe .
                            //Inger
                            Jo, men det beror lite på hur man ser det. För min del blir det ett studiebesök, och att snacka och skapa kontakt.

                            Visita all' Hustinx Aquaristiek di Hasselt, BelgioRiprese ed editing video di Matteo Paolieri

                            Kommentar

                            • Inger H

                              • December 2008
                              • 11247

                              Ursprungligen postat av Mats Bryzell
                              Jo, men det beror lite på hur man ser det. För min del blir det ett studiebesök, och att snacka och skapa kontakt.

                              https://www.youtube.com/watch?v=cNSVqPmvFH4
                              Åh vilken härlig film . Vilka vackra Diskusar (säger jag med längtan och saknad), och vilka fina Scalarer, här kan vi prata om långa fenor .
                              Tack Mats!

                              //Inger
                              "Felix qui potuit rerum cognoscere tempus" - Lycklig är den som förstår händelsers orsaker.

                              Kommentar

                              • Mats Bryzell

                                • February 2007
                                • 18956

                                Ursprungligen postat av Inger H
                                Åh vilken härlig film . Vilka vackra Diskusar (säger jag med längtan och saknad), och vilka fina Scalarer, här kan vi prata om långa fenor .
                                Tack Mats!
                                //Inger
                                Visst, man blir ju sjösjuk av att kolla på det.
                                Jag skall ta ett snack med dom om bl.a. F1 Altum - är ju lite sugen på en stöddig grupp...

                                Kommentar

                                Arbetssätt...