Back in business - 54 l

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Miliimli
    • March 2010
    • 2457

    #16
    Och bara några timmar efter att jag beställde bakgrunden till 54 litraren snubblade jag över en annons om ett gratis 240 l kar, så nu verkar det som jag har ett sånt om ungefär 2 veckor också

    Kommentar

    • Miliimli
      • March 2010
      • 2457

      #17
      Bakgrunden är på väg. Hade nästan väntat att den skulle komma igår, men det drar ju alltid ut på det lite och så kom ju Kristi himmelsfärd lite opassligt här då också..

      240 l står numera också i min farstu, men det blir ett långtidsprojekt som jag inte börjar med riktigt ännu. Måsta bygga bänk till det, och så visade det sig att lysrampen åkt till återvinning p.g.a. löskontakt så en sån behöver också fixas. Tillsvidare donar jag vidare med 54 litraren!

      Kommentar

      • PiaJo

        • August 2009
        • 13001

        #18
        Ursprungligen postat av Miliimli
        Och bara några timmar efter att jag beställde bakgrunden till 54 litraren snubblade jag över en annons om ett gratis 240 l kar, så nu verkar det som jag har ett sånt om ungefär 2 veckor också
        Kul !
        /PIA

        Jag är medlem i NCS - föreningen för dig som tycker om ciklider!

        Kommentar

        • Miliimli
          • March 2010
          • 2457

          #19
          Bakgrunden har anlänt Den såg faktiskt aningen bättre ut än jag förväntat mig, återstår bara att se hur länge färgen sitter...

          Kommentar

          • Miliimli
            • March 2010
            • 2457

            #20
            Blörk. Än har inget hänt. Jag försöker nu få tag i ett raster till bakgrunden, och det tog ända tills igår tills jag ens visste vad ett raster heter på finska... Ritilä ifall någon undrar Så. Har någon några smarta diy-lösningar på ett raster, eller t.o.m. vet om någon finsk webshop man kan köpa ett från? Att behöva beställa från utlandet känns ju.. lite overkill.

            Kommentar

            • Miliimli
              • March 2010
              • 2457

              #21
              Nåja, efter en del detektivjobb kunde jag upplysa min akvarieaffär varifrån han kunde beställa lite raster åt mig, så nu är det äntligen påväg.

              Kommentar

              Arbetssätt...