Bygge av akvariebänk med IKEA Faktum
Kollaps
X
-
"You can fight like a krogan, run like a leopard, but you'll never be better than commander Shepard" (Miracle of Sound)
Min profil
Mitt galleriKommentar
-
Nu har jag möblerat om lite med rötterna jag köpte igårFjärilarna börjar färga ut det är mer "sim" i akvariet. Nu har jag fiskar som rör sig i alla skikt och inte bara på botten. Kakaduahanen tror dock han är "boss" och jagar de fiskar han tycker är för nära.
Tack så hemskt mycket för hjälpen igår alla!Tyskland känns faktiskt riktigt lockande.
Kommentar
-
Du ska inte rikta utblåste från pumpen mer mot ytan så du får mer cirkulation på ytvattnet?Kommentar
-
Mina firrar har börjat klia sig... Byter drygt 40Liter varje vecka och det var inget problem fören de nya fiskarna kom. Det är inte jätteofta men jag kan se det 2-3 gånger om dagen och det är olika fiskar. Ibland någon av ap-honorna och ibland någon marmorgurami. Så det är inte samma fisk varje gång men fler gånger än vad som känns bekvämt.Kommentar
-
Hmm, har haft multitester men de är sluuut. Får nog köpa nya. Men det blev väl säkert en topp när jag slängde in fyra nya fiskarMEN, en av mina ap-honor är i lektagen igen. Så det är skoj! La dessutom in fler växter från mitt förra kar och satte upp en bakrgrund. Så ser väldigt bra ut.
Kommentar
Kommentar