Bygge av akvariebänk med IKEA Faktum
Kollaps
X
-
Har allt hemma nu (utom akvariet). Gäller bara att få tummen urFår nog börja snickra ihop stommarna imorgon iaf. Men att regla upp insidan får sambon göra. Vita luckor och svart bänkskiva blir det!
Hornbach ska tydligen ha billiga 112L akvarium, men vågar man lita på att det är någorlunda kvalité?Kommentar
-
stod och synade ett 112'a på hornbach för tre dagar sedan, kostar 398 om jag minns rätt.
kan väl säga som här, om jag får med frugan på att det skall stå ett 80 brett famtumskåp i den ensamma hörnan i köket istället för 60 brett, så är jag den som bankar först på hornbach's dörr imorgon.......
.Tycker jag, men jag har haft fel ganska många gånger förr, och med samma sannolikhet som att skatten skall betalas, så kommer jag förmodligen ha fel många gånger i framtiden oxå
Ibland är jag :Ibland är jag:
Men oftast är jag:
Kommentar
-
Har allt hemma nu (utom akvariet). Gäller bara att få tummen urFår nog börja snickra ihop stommarna imorgon iaf. Men att regla upp insidan får sambon göra. Vita luckor och svart bänkskiva blir det!
Hornbach ska tydligen ha billiga 112L akvarium, men vågar man lita på att det är någorlunda kvalité?/Anders
Medlem i NCS - givetvis!Kommentar
-
"Felix qui potuit rerum cognoscere tempus" - Lycklig är den som förstår händelsers orsaker.
Kommentar
-
ingen bild?Projekt:
Kub 350L SA, 170L Malawi, Räkvas, 250L Malawi, 110L Asien kub, 408L Orinoco, Kaffebryggare-nano
Kommentar
-
sätt in tryckgångjärn------
litet nätt tryck och vips så flyger dörren upp,,,,,
eller om man skall vara lite avancerad
finns dolda gångjärn som drivs av en liten motor och manövreras med fjärrkontrollTycker jag, men jag har haft fel ganska många gånger förr, och med samma sannolikhet som att skatten skall betalas, så kommer jag förmodligen ha fel många gånger i framtiden oxå
Ibland är jag :Ibland är jag:
Men oftast är jag:
Kommentar
-
/PIA
Jag är medlem i NCS - föreningen för dig som tycker om ciklider!
Kommentar
Kommentar