Projekt vintermörker (utökad)

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg

  • Mathias Nilsson
    svarade
    Ursprungligen postat av ettfettbranamn
    Hörru din depressiva tjockis.. du var saknad och hade lätt legat i täten när det kommer till scaping! Hade varit grymt att träffa dig.. hoppas du får lite lättnad på allting, gillar inte tongångarna.. du låter jävligt trött min digitale vän.. ta en dag och bara gör vad du vill, även om det innebär att bara ligga kvar i sängen.. du är ju så jävla nära nu, häng lite till så ska du se att det löser sig!
    Jag är trött, kroppen visar upp en jäkla massa stressymptom till ingen nytta. Det är ju så när man har två jobb (tjänstledig från det tredje) och ett universitet att klänga sig fast vid. Det leder till en massa press och en massa sketna poäng på ett konto alla kommer glömma i det stora hela till slut.

    Det är så, när man inte kan göra allt lite, jag måste göra allt så ordentligt som möjligt. Det är segt. Jag hade gärna varit i Malmö, men samtidigt har jag en femåring som undrar om jag ska bli statsminister, jag gör en otrolig massa hela tiden men har inte tid för någonting. Den uträkningen sved vid köksbordet.

    Men jag ska inte gnälla egentligen, jag har det rätt bra. Bara jag kan börja göra en sak åt gången, det vore fint Vi kommer ses någon gång, lilla landet lagom är ju som sagt litet och så många är vi inte som har tagit det här till perverterade nivåer

    Edit: Utan fru Nilsson hade det varit jättetråkigt, hon syr ihop tillvaron ganska bra nu när jag går i 30 000 kilometer i timmen
    Senast redigerad av Mathias Nilsson; 06 April 2014, 23:27.

    Lämna en kommentar:


  • ettfettbranamn
    svarade
    Hörru din depressiva tjockis.. du var saknad och hade lätt legat i täten när det kommer till scaping! Hade varit grymt att träffa dig.. hoppas du får lite lättnad på allting, gillar inte tongångarna.. du låter jävligt trött min digitale vän.. ta en dag och bara gör vad du vill, även om det innebär att bara ligga kvar i sängen.. du är ju så jävla nära nu, häng lite till så ska du se att det löser sig!

    Lämna en kommentar:


  • Mathias Nilsson
    svarade
    Missade Malmö, slutpraktiken är slut (En jävla massa uppgifter skall skrivas på KAU i veckan) och jag går in på andra veckan LCHF, livet ler inte direkt mot mig men Malmö finns kvar, bilder i miljoner och jag skall vara rippad på badet i sommar..

    Fastnade lite framför karet, checklisten har sett ut: Mat: Ja, Gas: ja, Nytt vatten: Ja, Gödning: Ja. I övrigt, ingen akvaristik alls (Jävlas lite på Facebook ibland för att jag inte kan hålla jäkla käften)

    Tog någon bild på ett par av karen, like you care (dystopin är total, jag är utarbetad, fet och ensam i min hobbyutövning, nääärååå, skojjabara)

    Klicka på bilden för större version

Namn: DSC_0781.jpg
Visningar: 1
Storlek: 122,5 KB
ID: 2157247Klicka på bilden för större version

Namn: DSC_0765.jpg
Visningar: 1
Storlek: 176,4 KB
ID: 2157248Klicka på bilden för större version

Namn: DSC_0797.jpg
Visningar: 1
Storlek: 141,4 KB
ID: 2157249Klicka på bilden för större version

Namn: DSC_0808.jpg
Visningar: 1
Storlek: 132,4 KB
ID: 2157250

    (Är det någon som funderar över något, fråga! Växter, ljus, inredning eller fan vet vad)

    Hejpåer!
    Senast redigerad av Mathias Nilsson; 06 April 2014, 22:49.

    Lämna en kommentar:


  • Mathias Nilsson
    svarade
    Klicka på bilden för större version

Namn: ImageUploadedByTapatalk1395430286.501777.jpg
Visningar: 1
Storlek: 244,6 KB
ID: 2156989Klicka på bilden för större version

Namn: ImageUploadedByTapatalk1395430306.333111.jpg
Visningar: 1
Storlek: 268,9 KB
ID: 2156990Klicka på bilden för större version

Namn: ImageUploadedByTapatalk1395430322.753389.jpg
Visningar: 1
Storlek: 227,0 KB
ID: 2156991Klicka på bilden för större version

Namn: ImageUploadedByTapatalk1395430331.620095.jpg
Visningar: 1
Storlek: 193,5 KB
ID: 2156992Klicka på bilden för större version

Namn: ImageUploadedByTapatalk1395430340.102703.jpg
Visningar: 1
Storlek: 247,3 KB
ID: 2156993

    En liten kavalkad, 50 sekunders jobb med telefonen..

    Lämna en kommentar:


  • Mathias Nilsson
    svarade
    Ursprungligen postat av ettfettbranamn
    Jag känner med dig.. Men fan, härda ut! Det laddar batterierna att göra något man älskar.. Jag är själv i samma sits, svarar knappt i telefonen men till malmö ska jag haha..
    Aaw

    Jag ska bada i energi ikväll, det ska startas ett nytt kar här hemma. Men nu:

    Första världskriget med en bygg-etta

    Lämna en kommentar:


  • ettfettbranamn
    svarade
    Ursprungligen postat av Mathias Nilsson
    Jag tror inte att jag kommer iväg. Jag gör min slutpraktik nu och jag behöver lite semester efter detta. (i sommar är jag färdig gymnasielärare, nästan. Jag ska läsa lite mer historia bara, roligt med två ämnen på D-nivå)

    Jag är trött väldigt, semester är ett måste
    Jag känner med dig.. Men fan, härda ut! Det laddar batterierna att göra något man älskar.. Jag är själv i samma sits, svarar knappt i telefonen men till malmö ska jag haha..

    Lämna en kommentar:


  • Mathias Nilsson
    svarade
    Projekt vintermörker (utökad)

    Klicka på bilden för större version

Namn: ImageUploadedByTapatalk1394473307.518552.jpg
Visningar: 1
Storlek: 70,5 KB
ID: 2156841Gissa art?

    Lämna en kommentar:


  • PiaJo
    svarade
    Ursprungligen postat av Mathias Nilsson
    Jag tror inte att jag kommer iväg. Jag gör min slutpraktik nu och jag behöver lite semester efter detta. (i sommar är jag färdig gymnasielärare, nästan. Jag ska läsa lite mer historia bara, roligt med två ämnen på D-nivå)

    Jag är trött väldigt, semester är ett måste
    Åh så synd, hade varit kul att träffas

    Lycka till med skolan, var vill du åka på semester då? Malmö
    Senast redigerad av PiaJo; 10 March 2014, 17:43.

    Lämna en kommentar:


  • Mathias Nilsson
    svarade
    Ansjo-Anders tipsade mig om denna reaktorn: http://www.youtube.com/watch?v=nsjRrfv8ByY

    Jag hoppas att den kommer fungera bra. Jag beställde den i måndags natt, den kom fram igår men jag var inte hemma. Fick hämta den på Ica idag.

    Lämna en kommentar:


  • Mathias Nilsson
    svarade
    Ursprungligen postat av PiaJo
    Helt otroliga kar!

    skall bli spännande att få se ditt utställningskar i april i Malmö
    Jag tror inte att jag kommer iväg. Jag gör min slutpraktik nu och jag behöver lite semester efter detta. (i sommar är jag färdig gymnasielärare, nästan. Jag ska läsa lite mer historia bara, roligt med två ämnen på D-nivå)

    Jag är trött väldigt, semester är ett måste

    Lämna en kommentar:


  • macke_fisk
    svarade
    Snygga kar . Ska bli kul att setupen i det nya karet.

    Lämna en kommentar:


  • PiaJo
    svarade
    Helt otroliga kar!

    skall bli spännande att få se ditt utställningskar i april i Malmö

    Lämna en kommentar:


  • Mathias Nilsson
    svarade
    Ursprungligen postat av Bluewing
    Gudomligt vacker är det. Längtar lite efter de där längre filmerna du gjorde tidigare så man gå in och njut av dina landskap. När det gäller nya karet, kommer du att köra med Juwels ramp/ramper eller byta?
    Det kommer filmer

    Juwels egna, 2 st. 4*45(?) w..

    Lämna en kommentar:


  • Bluewing
    svarade
    Gudomligt vacker är det. Längtar lite efter de där längre filmerna du gjorde tidigare så man gå in och njut av dina landskap. När det gäller nya karet, kommer du att köra med Juwels ramp/ramper eller byta?

    Lämna en kommentar:


  • Mathias Nilsson
    svarade
    Klicka på bilden för större version

Namn: ImageUploadedByTapatalk1394092262.601040.jpg
Visningar: 1
Storlek: 238,4 KB
ID: 2156742Klicka på bilden för större version

Namn: ImageUploadedByTapatalk1394092276.350944.jpg
Visningar: 1
Storlek: 233,2 KB
ID: 2156743Klicka på bilden för större version

Namn: ImageUploadedByTapatalk1394092284.601506.jpg
Visningar: 1
Storlek: 266,6 KB
ID: 2156744Klicka på bilden för större version

Namn: ImageUploadedByTapatalk1394092298.519337.jpg
Visningar: 1
Storlek: 194,9 KB
ID: 2156745

    Filterbox urplockad. Lite telefonbilder på annat..

    Som sagt, allt är inne i en mellanperiod

    Lämna en kommentar:

Arbetssätt...