Projekt vintermörker (utökad)

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg

  • Mathias Nilsson
    svarade
    Ursprungligen postat av Mr Woods
    Får jag också komma och titta?
    Jag är i Värmland någon gång ibland när förbundet har distriktsmöte!
    Det är självklart..

    Lämna en kommentar:


  • Mr Woods
    svarade
    Får jag också komma och titta?
    Jag är i Värmland någon gång ibland när förbundet har distriktsmöte!

    Lämna en kommentar:


  • Helene&Andreas
    svarade
    Hmmm han och Jonte har väl lika långt?

    Lämna en kommentar:


  • Mathias Nilsson
    svarade
    Haha, vad roliga ni är. Vårt hem innebär alltid en varm kaffebryggare, vi har folk här konstant. Kom ni, det är bara kul..

    Kristian, jag blir mest impad om du dyker upp

    Lämna en kommentar:


  • Helene&Andreas
    svarade
    Därför skäms jag lite Kristian... Har fortfarande inte varit över och kollat in och verifierat hans burkar!

    Lämna en kommentar:


  • KristianE
    svarade
    Var glad att du bara har 1mil, vi andra har ju dryga 30 och känner samma behov.

    Lämna en kommentar:


  • Helene&Andreas
    svarade
    Usch! Måste sätta mig i bilen och åka 1 mil och titta på dessa skapelser snart!

    Lämna en kommentar:


  • Mathias Nilsson
    svarade
    Växter i karet: Rotala indica, Rotala Sp. green, Didiplis diandra, Ludwigia arcuata, Staurogyne repens, alternanthera reineckii "mini", Glossostigma elatinoides och Blyxa japonica.

    Edit: Glömde Hydrocotyle sp. japan!

    Lämna en kommentar:


  • Mathias Nilsson
    svarade
    Lite rasad botten och trevande växter. Här ska snart ett av två OW-akvarier stå. Det nya får måtten 60*35*35 och det byggs helt enkelt efter rampen. Att botten har rasat kommer att vara ett mindre bekymmer när glosson tagit sig..

    Klicka på bilden för större version

Namn: DSC_0057.jpg
Visningar: 1
Storlek: 112,1 KB
ID: 2157671Klicka på bilden för större version

Namn: DSC_0058.jpg
Visningar: 1
Storlek: 103,2 KB
ID: 2157672

    Lämna en kommentar:


  • Mr Woods
    svarade
    Ja gör det!
    Jag kommer inte riktigt överens med ljuset i SA-karet sedan jag bytte till bara aquastar.., funderar på att sätta tillbaka ett life-glo längst fram!

    Lämna en kommentar:


  • Helene&Andreas
    svarade
    Ursprungligen postat av mathias nilsson
    i nya burken där fjärilarna simmar så är det 4 juwel day. Det blir snorgrönt i kameran och det är svårt att ställa in den rätt. Det är en massa olika inställningar på få bilder.

    Det karet med s. Aquastar är egentligen hemligt och på tillväxt, ska jag dumpa in en bild?
    ja!

    Lämna en kommentar:


  • Mathias Nilsson
    svarade
    Ursprungligen postat av KristianE
    Kan tänka mig att ljuset hjälper till när man ska ta bra bilder på dom firrarna du har. Det är ju väldigt otacksamma motiv du har.

    Kör du bara aquastar i nya burken eller har du blandat? Du frågade ju lite hur jag upplevde mitt ljus tidigare.
    I nya burken där fjärilarna simmar så är det 4 Juwel Day. Det blir snorgrönt i kameran och det är svårt att ställa in den rätt. Det är en massa olika inställningar på få bilder.

    Det karet med S. aquastar är egentligen hemligt och på tillväxt, ska jag dumpa in en bild?

    Lämna en kommentar:


  • Helene&Andreas
    svarade
    Ursprungligen postat av Mathias Nilsson
    Helt obehandlade bilder, ska börja mecka med det där snart på allvar. Jag måste köpa på mig Photoshop och en ordentlig kamera.

    Tack!
    Skärp dig!

    Lämna en kommentar:


  • KristianE
    svarade
    Kan tänka mig att ljuset hjälper till när man ska ta bra bilder på dom firrarna du har. Det är ju väldigt otacksamma motiv du har.

    Kör du bara aquastar i nya burken eller har du blandat? Du frågade ju lite hur jag upplevde mitt ljus tidigare.

    Lämna en kommentar:


  • Mathias Nilsson
    svarade
    Ursprungligen postat av Mr Woods
    Fina bilder och underbar film!

    Lämna en kommentar:

Arbetssätt...