Hannescs 408L Orinoco-tema

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg

  • hannesc
    svarade
    mossan kan du slänga men anubiasen tar jag gärna

    Lämna en kommentar:


  • MrH
    svarade
    å kanske nån anubias.... hahaha

    ska ja skicka ner en fin planta? ska ju stänga ner min räkburk å där finns de en anubias som är ganska stor å fin.
    å mossa ifall du vill ha det. annars slänger ja växterna.

    Lämna en kommentar:


  • hannesc
    svarade
    haha aa invsteringsstop är fan inte kul!

    har inte fått det problemet än riktigt. har väl satt investingsstop själv just nu. men jag behöver inte köpa mer än sand o lack just nu. har allt annat. ja förutom fisken då. o kanske nån anubias..

    Lämna en kommentar:


  • MrH
    svarade
    nejdå inte alls, ja tänkte bara på en rolig historia å så råka ja skratta högt för mig själv med hjälp av tangentbordet....

    Lämna en kommentar:


  • gonzo44
    svarade
    Hmmm MrH är du här och flimar inversteringstoppet igen....

    Lämna en kommentar:


  • MrH
    svarade
    hahaha

    Lämna en kommentar:


  • gonzo44
    svarade
    Det är samma här hannse hårda förhandlingar hela tiden..
    psst!! jag är belagd med inversterings stopp hehe

    Lämna en kommentar:


  • hannesc
    svarade
    den har redan kommit, men jag bekämpar hårt. jag har en del kort i rockärmen så det brukar gå rätt bra :P

    Lämna en kommentar:


  • MrH
    svarade
    Ursprungligen postat av hannesc
    hahaha aa det lär nog bli nått sånt.

    jag har fått restriktioner av ariona här hemma. jag får inte göra klart bakgrunden förrens jag packat upp mina kartonger. haha fan.

    så ja.. runt 30000 borde det komma i lite fisk
    aha. nu kommer diktaturen sakta krypandes... snart hör du "måste du ha så många akvarium?" haha

    Lämna en kommentar:


  • MrH
    svarade
    aha, jo vet att de pratades om BH påsar å annat skoj att ha filtermedia i haha.

    låter kanon det där å det borde ju räcka utan problem.

    Lämna en kommentar:


  • hannesc
    svarade
    Ursprungligen postat av MrH
    har du kommit fram till ett beslut angående filtren än? med pumpar å material å sånt.
    vet att det diskuterades innan flytten.

    det har varit bestämt länge nu. pumpar har jag haft sen starten av karet. blir två st eheim 1250 . en i varje hörn. filtermatta ( kuber tror jag) samt en nätpåse med biobollar. var lite diskussioner hurvida flödet genom filtret men det har jag npg kommit fram till hur det blir. insugen ser du ju. pumparna kommer ligga så långt fram mot framrutan i modulen som möjligt.

    Lämna en kommentar:


  • hannesc
    svarade
    Ursprungligen postat av gonzo44
    Det börjar ta sej hannes kanske det kommer fisk i karet bort emot inlägg nr 30,000 hehe tråden kommer bli låååååång tippar jag.. och det är gott gott..
    hahaha aa det lär nog bli nått sånt.

    jag har fått restriktioner av ariona här hemma. jag får inte göra klart bakgrunden förrens jag packat upp mina kartonger. haha fan.

    så ja.. runt 30000 borde det komma i lite fisk

    Lämna en kommentar:


  • MrH
    svarade
    har du kommit fram till ett beslut angående filtren än? med pumpar å material å sånt.
    vet att det diskuterades innan flytten.

    Lämna en kommentar:


  • gonzo44
    svarade
    Det börjar ta sej hannes kanske det kommer fisk i karet bort emot inlägg nr 30,000 hehe tråden kommer bli låååååång tippar jag.. och det är gott gott..

    Lämna en kommentar:


  • hannesc
    svarade
    Sv: Hannescs 408L Orinoco-tema

    Absolut :-)

    Lämna en kommentar:

Arbetssätt...