Våran lokal - Från början

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • joelvuo
    • September 2009
    • 771

    #16
    yeeps :C Ska försöka komma ihåg kameran nästa gång jag far dit, inte lätt!

    Kommentar

    • AnnaK
      • April 2009
      • 37

      #17
      Hej.

      Kul projekt, ska bli kul att följa..

      Kommentar

      • ola sjödin
        • March 2005
        • 31

        #18
        Kul att läsa. Att det dessutom sker nära min del av världen (Piteå) är extra roligt.

        Kommentar

        • Alexander Ylipää
          • May 2003
          • 1831

          #19
          Får väl dra genom vad jag har i mina burkar.

          220 liters med 19 diskus (comeback!) Sen har jag i mina 112 liters några malawi och salviniciklidyngel.

          Härnäst blir väl att börja bygga på ställningarna till 500 liters karen...
          Med vänlig hälsning
          Alexander

          Kommentar

          • Johanski
            • February 2007
            • 3044

            #20
            Vi måste hämta virke... pronto

            Kommentar

            • Alexander Ylipää
              • May 2003
              • 1831

              #21
              Johan, du kan ju bara knata ner och bomba med bilder. Guldmedlem som du är och allt!
              Med vänlig hälsning
              Alexander

              Kommentar

              • Johanski
                • February 2007
                • 3044

                #22
                Och du kan ju åka och köpa virke. Körkort som du har och allt!

                Kommentar

                • ettfettbranamn
                  • December 2010
                  • 3424

                  #23
                  faktiskt.. snålt med både virke och bilder i den här tråden.. uppryckning joel!
                  Dådet utfördes av en ensam galning och hans sympatisörer..

                  Normaliseringsprocessen..
                  (Kommunicerar enbart i tankevurpor)

                  Kommentar

                  • gonzo44
                    • October 2007
                    • 2770

                    #24
                    synd att Luleå inte ligger närmare Jönköping,, jag kunde spånsrat med ett stort gäng reglar.
                    kul tråd/projekt.. detta ska fölgas..
                    Ha De gött Mvh/ Ulrik http://www.familjensnygg.se/

                    Kommentar

                    • Alexander Ylipää
                      • May 2003
                      • 1831

                      #25
                      Du har 20 meter till lokalen och kamera - fota!

                      Jag har 20 meter till byggmax men inga längder på virket- fixa Joel!
                      Med vänlig hälsning
                      Alexander

                      Kommentar

                      • ettfettbranamn
                        • December 2010
                        • 3424

                        #26
                        Ursprungligen postat av malawijanne
                        Detta var ju en intressant tråd, det skriver jag med glimten i ögar.

                        Alexander som är annonsansvarig på NCS, skriver kommentarer som inte hör hemma på forum.Han om någon borde veta bättre.
                        Snälla ni, om det inte funkar med eran lokal, låt oss slippa att läsa det, för det gynnar inte våran hobby att läsa det.Janne


                        malawiforum24.se

                        har ni en regel mot att handla på byggmax inom NCS, något internt, borttaget / i någon annan tråd eller har jag helt missat att det skulle finnas något som väcker anstöt i den här tråden?
                        Dådet utfördes av en ensam galning och hans sympatisörer..

                        Normaliseringsprocessen..
                        (Kommunicerar enbart i tankevurpor)

                        Kommentar

                        • ettfettbranamn
                          • December 2010
                          • 3424

                          #27
                          jag ska dra i mig en halva whiskey så ska jag försöka tyda det där igen.. kommer snart..
                          Dådet utfördes av en ensam galning och hans sympatisörer..

                          Normaliseringsprocessen..
                          (Kommunicerar enbart i tankevurpor)

                          Kommentar

                          • Mathias Nilsson
                            • July 2011
                            • 6552

                            #28
                            Äh, lägg av! Innan det blir skit i tråden totalt! Det här är den ENDA tråden som kan bli i klass med ansjos dennerle-tråd eller mats akvariestuga så fortsätt som ni gör. Är det så att ni är osams sedan tidigare, ta inte med det hit.

                            Det här har möjligheterna att bli en bra tråd, jobba på. Jag gillar detta, det är meningen att vi ska finna det roligt. Hoppas jag!

                            Mer bilder, mer glädje sen blir detta svinkul! Tack för mina tre minuter i rampljuset.
                            http://mathiasaquariums.blogspot.se/

                            "Konsten att tråka ut är konsten att säga allt" - Dante

                            Kommentar

                            • joelvuo
                              • September 2009
                              • 771

                              #29
                              Ursprungligen postat av malawijanne
                              Detta var ju en intressant tråd, det skriver jag med glimten i ögar.

                              Alexander som är annonsansvarig på NCS, skriver kommentarer som inte hör hemma på forum.Han om någon borde veta bättre.
                              Snälla ni, om det inte funkar med eran lokal, låt oss slippa att läsa det, för det gynnar inte våran hobby att läsa det.Janne
                              Vad tillför ditt inlägg till denna tråd? Om du ska kasta skit så håll dig borta härifrån. Om det är någonting personligt du har mot Alexander så ta det via PM istället.

                              Ursprungligen postat av Mathias Nilsson
                              Det här har möjligheterna att bli en bra tråd, jobba på. Jag gillar detta, det är meningen att vi ska finna det roligt. Hoppas jag!

                              Mer bilder, mer glädje sen blir detta svinkul! Tack för mina tre minuter i rampljuset.
                              Tack, ska försöka komma ihåg att ta med kameran imorgon, så får ni lite mer bilder :-)
                              Senast redigerad av joelvuo; 14 November 2011, 20:56.

                              Kommentar

                              • Johanski
                                • February 2007
                                • 3044

                                #30
                                Ursprungligen postat av malawijanne
                                Detta var ju en intressant tråd, det skriver jag med glimten i ögar.

                                Alexander som är annonsansvarig på NCS, skriver kommentarer som inte hör hemma på forum.Han om någon borde veta bättre.
                                Snälla ni, om det inte funkar med eran lokal, låt oss slippa att läsa det, för det gynnar inte våran hobby att läsa det.Janne


                                malawiforum24.se
                                Vad i hela har alexander skrivit för kommentarer som inte hör hemma på forum? Jag ber dig lämna tråden och sluta förpesta den med ditt skitsnack, och kom inte tillbaka. Om jag har missförstått någonting så får du ta det via PM.

                                Tråkigt att gamla surgubbar ska komma in och förstöra en bra stämning. Även om det inte varit så "produktivt" snack i tråden än så länge så kommer det, vi behöver bara få tummarna ur. Prio ett för oss är att få i ordningssatt lokalen, SEN kommer bilder och lite uppdateringar, när det väl har hänt lite. Så, håll till godo.

                                Kommentar

                                Arbetssätt...