Gjorde iordning karet som skall bli snäcklekarekar inom kort, nu går det tre svärdbärarhonor för att underhålla filtret bara.
Tog en bild men det är rätt disigt och jag såg att jag inte gjort rent efter mig med det får ni på köpet
Snyggt, passa på och njut av din inredning. Snart har cikliderna flyttat både sand och snäckskal☺ Lycka till!
Gjorde iordning karet som skall bli snäcklekarekar inom kort, nu går det tre svärdbärarhonor för att underhålla filtret bara.
Tog en bild men det är rätt disigt och jag såg att jag inte gjort rent efter mig med det får ni på köpet
Det som är så härligt när du satsar på något nytt, Pia är ju att vi andra vet att det kommer fantastiska bilder så småningom. Din tråd är ju en ren guldgruva med alla bilder du delar med dig av. Tittar ofta tillbaka i din tråd för att få inspiration genom att den nog numera är biltätast på Zoopet. Kul med snäcklekare!
Så himla roligt att man kan inspirera någon med alla mina bilder
Nygammalt men ändå nytt på samma gång
Idag har arbetet börjat med göra iordning alla karen innan detta kan bli verklighet men jag tänkte att det inte skall dröja alltför länge med ny fisk
Får jag tag på ett vitt Juwel till tösen rum kommer det nog bli ett gäng av dessa!
Ursprungligen postat av Mats Bryzell
Nu pratar ni sådär gôtt igen, och faktum är att även jag gått i liknande tankar. Har funderat på att göra om det lilla djungelkaret (där det nu går ett par bolivianska fjärilar) till något som inte behöver växtansas ideligen.
Skall bli enormt kul att se vad det blir i ditt kar, Pia!
Hoppas och håller jag tummarna att du hittar ett snart och att Mats gör verklighet av tankarna så att vi kan ta en lite akvarietripp till Nol eller så ihop
Lämna en kommentar: