Häftigt! Att se en fisk på bild från sidan är ju så klart bästa sättet att visa dess utseende. Att se dem fram-ifrån ger ju dock en helt annan känsla av deras "personlighet". Bra bilder!
Missat att svara på detta, håller med precis
jag tränar på att ta bilder som inte är bara "artbildsmässig" har svårt för detta... Så jag tränar mycket
Nu har mina tre veckors småttingar varit ensamma sen i onsdag.. Ingen mat på denna tiden, hoppas de inte har blivit mat till de andra invånarna i karet, håller tummarna hårt för att de skall vara kvar när jag kommer hem imorgon.
De kommer då troligtvis, om de finns kvar, håvas över till ett annat kar. Mina små guianacara sphenozona har fått flytta så nu står det ett kar nästintill tomt på sånär 3 L129 och 10 st Corydoras. Tror det kan vara bra om de fick komma till ett annat kar för att kunna få mer mat så att de kan växa på sig.
Sitter och myser i husvagnen här i Varberg och sen skall vi träffas för att fira midsommar med vad det innebär bland annat med sill och nubbe :P men tyvärr så verkar inte Varbergsvädret visa sig från sin bästa sida men vi kommer att ha det trevligt ändå
Fortsätter att visa bilder från arkivet, detta är tre sorters Laetacara. Det är Flavilabris, dorsigera och araguaiae
Häftigt! Att se en fisk på bild från sidan är ju så klart bästa sättet att visa dess utseende. Att se dem fram-ifrån ger ju dock en helt annan känsla av deras "personlighet". Bra bilder!
Kul att du får tag på dessa, har inga erfarenheter då jag hade de som Anders har så kort tid, de var bara på mellanlandning hos mig i en månad typ. Men det skall säkert gå bra, du ha jag bra rening och flöde på vattnet redan så det blir nog inga problem
Idag fick en av L333 känna på "guianacarapar med yngel vrede"
en stackars liten mal hade förvirrat sig till deras sida av karet och ja jädrar det kommer han inte göra om, de hackade och bokstavligt talat släpade ut honom därifrån i ryggfenan samtidigt som den ena puttade .. Det bildades spår i sanden efter stackarn. Tur att de är hårda
Har du också hundratals yngel (kanske har jag missat något inlägg)?
Idag fick en av L333 känna på "guianacarapar med yngel vrede"
en stackars liten mal hade förvirrat sig till deras sida av karet och ja jädrar det kommer han inte göra om, de hackade och bokstavligt talat släpade ut honom därifrån i ryggfenan samtidigt som den ena puttade .. Det bildades spår i sanden efter stackarn. Tur att de är hårda
Lämna en kommentar: