Vill bara säga Pia, att jag uppskattar verkligen alla dina bilder och filmer, bara så att du vet (tror att du vet det). Tar mig inte tid att kommentera värst mycket nu i trådarna (annat tar så mycket tid - rolig tid), men läser alla inlägg .
Lyfte nyss på filten som jag har täckt mitt sprillans nya oanvända 240L Eheimkar med - å hej å hå så jättestort jag tycker att det är. Fattar inte alls att jag har haft ett så pass stort kar som 540L fyllt med Diskusar .
Jadå men de är med "mamma" på jobbet än
De såg lite annorlunda ut i teckningen än den hannen jag har, men det kan vara för att de var precis inkoppade i butiken och så blev de upphåvade igen strax därefter så de var lite bleka
De var inte samma som jag hade innan, men snygga ändå så de får vara kvar Jag har inte tänkt att odla nåt eller så på dem ändå så
Om man köper tex. "yellow leopard" är det då hannarna som har mest anlag för vad det skall bli för färger eller är det lika mellan hona och hanne?
Honorna ser ju likadana ut oavsett färgvariant..
Kan vi få se hur de ser ut! Jag vill också ha nya gener till min stam!
Jadå men de är med "mamma" på jobbet än
De såg lite annorlunda ut i teckningen än den hannen jag har, men det kan vara för att de var precis inkoppade i butiken och så blev de upphåvade igen strax därefter så de var lite bleka
Leave a comment: