"Tvättstugan"

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg

  • KJE
    svarade
    Ursprungligen postat av PiaJo
    Så lycklig idag när jag köpte mig grupp med Geayi

    jag har dem i karet som är på bilden med en viss moddning.. fick tömma karet idag igen för att få upp fisk som fick flytta nu när jag hittade denna gruppen
    här kommer en lite film, de är lite blyga fortfarande men hoppas få se lite mer av dem imorgon. Låter dem vara ifred så de får lugn och ro nu för redaren av kvällen.
    https://youtu.be/Rg73nanuoTI
    Jättefin inredning, men det ser ut att vara rätt så obebott högst upp, ovanför rötterna, har du några invånare på gång för den regionen också?

    Lämna en kommentar:


  • PiaJo
    svarade
    Så lycklig idag när jag köpte mig grupp med Geayi

    jag har dem i karet som är på bilden med en viss moddning.. fick tömma karet idag igen för att få upp fisk som fick flytta nu när jag hittade denna gruppen
    här kommer en lite film, de är lite blyga fortfarande men hoppas få se lite mer av dem imorgon. Låter dem vara ifred så de får lugn och ro nu för redaren av kvällen.

    Lämna en kommentar:


  • Bluewing
    svarade
    Tycker detta karet blev speciellt bra. I vilket av dina kar har du dina nya Geayi?

    Lämna en kommentar:


  • RickardK82
    svarade
    Du lyckas verkligen med alla dina kar

    Lämna en kommentar:


  • PiaJo
    svarade
    Ursprungligen postat av Mats Bryzell
    Välidigt fina! Kan nog bli såna när mina rubintetor försvinner, tänkte att jag inte skulle förnya stimmet utan ha nya när de är "klara"

    Lämna en kommentar:


  • PiaJo
    svarade
    Ursprungligen postat av Mats Bryzell
    Kaosinredning när den är som bäst!
    Ofta blir man förvånad över hur rätt det kan bli när man gör på detta sätt.

    Är det inte enklast med någon tetra i apkaret?
    Ja, detta är faktiskt bara en ren kaos inredning utan tanke och den blev förbaskat bra
    Har rubintetror, ca 20 stycken i karet

    Lämna en kommentar:


  • PiaJo
    svarade
    Nu har det klarnat lite till, imorgon skall jag sätta växterna som revs upp och ändra stenarna.

    Lämna en kommentar:


  • Mats Bryzell
    svarade
    En tetra som jag tror skulle vara helt grym i ditt apkar är Paracheirodon simulans.



    video, dela, kameratelefon, videotelefon, gratis, ladda upp


    Paracheirodon simulansOtociclus spec.Microgeophagus ramirezi femaleCaridina JaponicaPlants: Ludwigia Repens "Rubin" Ludwigia Repens x Arcurata Pogostemon er...

    Lämna en kommentar:


  • Mats Bryzell
    svarade
    Kaosinredning när den är som bäst!
    Ofta blir man förvånad över hur rätt det kan bli när man gör på detta sätt.

    Är det inte enklast med någon tetra i apkaret?

    Lämna en kommentar:


  • PiaJo
    svarade
    Ursprungligen postat av Mu(sic)
    Du är väldigt bra på att bara slänga i saker Ser jättesnyggt ut redan innan det klarnat riktigt
    Tack bara la in dem försiktigt för att inte skada fisken i karet och det blev faktiskt mycket bättre än vad jag trodde det är sjunstörre slingriga rötter i karet.

    Lämna en kommentar:


  • Mu(sic)
    svarade
    Du är väldigt bra på att bara slänga i saker Ser jättesnyggt ut redan innan det klarnat riktigt

    Lämna en kommentar:


  • PiaJo
    svarade
    Lite nyare bild, svårt att få till ett bra på bild.

    Lämna en kommentar:


  • PiaJo
    svarade
    Idag plockade jag ut mina corydoras för de stressade mina apor så mycket och de drog malarna med sig så de fick flytta de med.
    Corydorasen kommer att komma till ett större kar hos två kompisar så de kommer att få det utmärkt.

    slängde bara i rötterna och då menar kah slängde i, för tiden rann ut så jag tänkte att jag fixar det där imorgon när jag varit och förhoppningsvis hittar en komplement fisk till mina apistogramma men nu blev karet så bra så det är frågan om det blir nåt nytt alls eller så får det bli fisk som passar i denna inredningen skall göra små finjusteringar bara typ.
    det har klarnat mycket nu sen bilden, skall ta en ny ikväll eller imorgon

    Lämna en kommentar:


  • Mu(sic)
    svarade
    Snyggt

    Lämna en kommentar:


  • PiaJo
    svarade
    Japp, det är det

    så här blev det när jag satte i den, man ser den knappt men jag vet att den är där

    Lämna en kommentar:

Arbetssätt...