"Tvättstugan"

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • PiaJo

    • August 2009
    • 13001

    Ja, det är så kul! Tänk att nåt så otroligt smått kan få en att bli så glad och att man få den där ååhhh-känslan
    /PIA

    Jag är medlem i NCS - föreningen för dig som tycker om ciklider!

    Kommentar

    • Inger H

      • December 2008
      • 11247

      Ursprungligen postat av PiaJo
      Ja, det är så kul! Tänk att nåt så otroligt smått kan få en att bli så glad och att man få den där ååhhh-känslan
      Ja, visst är det konstigt, att man kan bli så glad. Bara den där känslan av att ha lyckats, den är liksom på nåt sätt bevis på att apisarna trivs . Jag är väldigt avundsjuk vill jag påstå .

      //Inger
      "Felix qui potuit rerum cognoscere tempus" - Lycklig är den som förstår händelsers orsaker.

      Kommentar

      • PiaJo

        • August 2009
        • 13001

        Ursprungligen postat av Inger H
        Ja, visst är det konstigt, att man kan bli så glad. Bara den där känslan av att ha lyckats, den är liksom på nåt sätt bevis på att apisarna trivs . Jag är väldigt avundsjuk vill jag påstå .

        //Inger
        /PIA

        Jag är medlem i NCS - föreningen för dig som tycker om ciklider!

        Kommentar

        • Mu(sic)
          • March 2012
          • 2305

          Ursprungligen postat av PiaJo
          Ja, det är så kul! Tänk att nåt så otroligt smått kan få en att bli så glad och att man få den där ååhhh-känslan
          Den där Ååååh-känslan är underbar och behövs verkligen ibland

          Kommentar

          • PiaJo

            • August 2009
            • 13001

            Ååhhh-känslan är över för denna gången, men det blir säkerligen fler lekar nu när de startat
            /PIA

            Jag är medlem i NCS - föreningen för dig som tycker om ciklider!

            Kommentar

            • Mu(sic)
              • March 2012
              • 2305

              [emoji2] [emoji106]

              Kommentar

              • Mats Bryzell

                • February 2007
                • 18956

                Ursprungligen postat av PiaJo
                Ååhhh-känslan är över för denna gången, men det blir säkerligen fler lekar nu när de startat
                Klart det blir! Har dom väl dragit igång, och man låter lek- och vilocyklerna få ha sin gång utan egen inblandning (detta har ju du järnkoll på) så går det för egen maskin!

                Kommentar

                • PiaJo

                  • August 2009
                  • 13001

                  Precis Mats! Nu skall den nerviga och stressiga honan få vila och äta upp sig


                  ...andra fiskar kompenserar för de "förlorade" ynglen och detta i denna stund
                  när jag gick ner i tvättstugan för att faktiskt hänga tvätt så ser jag lekröret framme på honan i det guianacara-paret som jag visade på film häromdagen
                  /PIA

                  Jag är medlem i NCS - föreningen för dig som tycker om ciklider!

                  Kommentar

                  • PiaJo

                    • August 2009
                    • 13001

                    Hej hopp idag är det fredag och då skall det njutas framför karen en stund, samtidigt skall karen får lite extra TLC idag, det behövs kan jag lova

                    Imorgon bär det av för bland annat ett besök på Lustgårdens Zoo i Eskilstuna, skall bli trevligt att se denna affären
                    /PIA

                    Jag är medlem i NCS - föreningen för dig som tycker om ciklider!

                    Kommentar

                    • Mats Bryzell

                      • February 2007
                      • 18956

                      Ursprungligen postat av PiaJo
                      Hej hopp idag är det fredag och då skall det njutas framför karen en stund, samtidigt skall karen får lite extra TLC idag, det behövs kan jag lova

                      Imorgon bär det av för bland annat ett besök på Lustgårdens Zoo i Eskilstuna, skall bli trevligt att se denna affären
                      Det låter la gôtt!
                      Ja, här på zoopet händer inte så mycket, inga nya sköna inlägg eller någonting, så det får nog bli en liten titt i karet ikväll för min del också, sedan skall det gigas - de nya pandorna (plus de som redan fanns i karet) är ju hur roliga som helst att spana på!
                      Tar du med dig kameran till Lustgården?

                      Kommentar

                      • ansjo
                        • November 2005
                        • 29967

                        Hälsa så gott, Pia!
                        /Anders

                        Medlem i NCS - givetvis!

                        Kommentar

                        • Inger H

                          • December 2008
                          • 11247

                          Hej hopp på er . Pia, hade apisparet lekt förut? Vad betyder TLC (borde jag veta det? )

                          //Inger
                          "Felix qui potuit rerum cognoscere tempus" - Lycklig är den som förstår händelsers orsaker.

                          Kommentar

                          • PiaJo

                            • August 2009
                            • 13001

                            Ursprungligen postat av Mats Bryzell
                            Det låter la gôtt!
                            Ja, här på zoopet händer inte så mycket, inga nya sköna inlägg eller någonting, så det får nog bli en liten titt i karet ikväll för min del också, sedan skall det gigas - de nya pandorna (plus de som redan fanns i karet) är ju hur roliga som helst att spana på!
                            Tar du med dig kameran till Lustgården?
                            Nä, det händer inte mycket här så mycket tid går åt att fixa med karen och pussa på mina killar som kommer hem idag efter en veckan i fjällen
                            Skönt att höra att de nya pandorna trivis
                            japp, kameran får följa med
                            /PIA

                            Jag är medlem i NCS - föreningen för dig som tycker om ciklider!

                            Kommentar

                            • PiaJo

                              • August 2009
                              • 13001

                              Ursprungligen postat av ansjo
                              Hälsa så gott, Pia!

                              Det skall jag göra
                              /PIA

                              Jag är medlem i NCS - föreningen för dig som tycker om ciklider!

                              Kommentar

                              • PiaJo

                                • August 2009
                                • 13001

                                Ursprungligen postat av Inger H
                                Hej hopp på er . Pia, hade apisparet lekt förut? Vad betyder TLC (borde jag veta det? )

                                //Inger
                                En gång har de lekt men då blev det inte ens frisimmande men det går bättre och bättre för dem
                                /PIA

                                Jag är medlem i NCS - föreningen för dig som tycker om ciklider!

                                Kommentar

                                Arbetssätt...