"Tvättstugan"

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Bluewing

    • August 2012
    • 10522

    Jättefina men denna gång framförallt roliga bilder. Det har börjat smyga sig in en personlig humor i dina bilder som jag tilltalas särskilt av. Mötet mellan apistogramma och mal är helt otrolig. Honan som kollar läget efter lek
    Juwel Vision Sällskapsakvarium 180L , Juwel Vision 450L Diskus, Juwel Vision 450L Asien/Oceanien
    Juwel Lido 120

    Kommentar

    • Likan
      • April 2012
      • 2611

      Härlig bild din "stor du är"
      450l, 350l, 125l, 54l och 45l. Fokus på malar, tillsammans med gott & blandat.

      Kommentar

      • Inger H

        • December 2008
        • 11247

        Jag skriver ingenting om att bilderna är super, det blir bara ett upprepande

        //Inger
        "Felix qui potuit rerum cognoscere tempus" - Lycklig är den som förstår händelsers orsaker.

        Kommentar

        • PiaJo

          • August 2009
          • 13001

          Ursprungligen postat av Bluewing
          Jättefina men denna gång framförallt roliga bilder. Det har börjat smyga sig in en personlig humor i dina bilder som jag tilltalas särskilt av. Mötet mellan apistogramma och mal är helt otrolig. Honan som kollar läget efter lek
          Kan hålla med att dessa blev lite roliga

          Ursprungligen postat av Likan
          Härlig bild din "stor du är"
          Gillar den med och apistogramman ser ut att vara storögd av förundran när den ser malen

          Ursprungligen postat av Inger H
          Jag skriver ingenting om att bilderna är super, det blir bara ett upprepande

          //Inger
          Det är bra Inger
          /PIA

          Jag är medlem i NCS - föreningen för dig som tycker om ciklider!

          Kommentar

          • Rufus
            • January 2005
            • 866

            Måste helt klart försöka få tag ett makro till min Nikon och sluta försöka med paddan. Dessutom öva, fina bilder beror inte bara på kameran. En njutning att titta på dina fantastiska bilder! ( jag har ju gjort det några år nu).
            // Annicka

            Kommentar

            • PiaJo

              • August 2009
              • 13001

              Ursprungligen postat av Rufus
              Måste helt klart försöka få tag ett makro till min Nikon och sluta försöka med paddan. Dessutom öva, fina bilder beror inte bara på kameran. En njutning att titta på dina fantastiska bilder! ( jag har ju gjort det några år nu).
              Roligt att höra!
              /PIA

              Jag är medlem i NCS - föreningen för dig som tycker om ciklider!

              Kommentar

              • PiaJo

                • August 2009
                • 13001

                Blev så glad idag när jag kom hem att jag fastnade för det lilla karet härhemma med mina borellisar, de håller på att förbereda lek det står det härliga till
                honan är illandes gul och är verkligen sugen, hannen är inte sen att haka på detta vill jag lova. Honan är lite "svullen" på magen precis ovanför där lekröret kommer att komma fram så jag tror att det är äggen som gör detta och det är lite mer vitaktigt där med som styrker denna teorin

                hur som helst så är det kul att se deras beteende
                /PIA

                Jag är medlem i NCS - föreningen för dig som tycker om ciklider!

                Kommentar

                • PiaJo

                  • August 2009
                  • 13001

                  Vet ni vad... Jo imorgon är det torsdag och det betyder att det snart är fredag och fredag eftermiddag och man kan sätta sig i tvättstugan med ett gott glas och bara njuta
                  /PIA

                  Jag är medlem i NCS - föreningen för dig som tycker om ciklider!

                  Kommentar

                  • Mats Bryzell

                    • February 2007
                    • 18956

                    Ursprungligen postat av PiaJo
                    Vet ni vad... Jo imorgon är det torsdag och det betyder att det snart är fredag och fredag eftermiddag och man kan sätta sig i tvättstugan med ett gott glas och bara njuta
                    JAAAH!

                    Kommentar

                    • Bluewing

                      • August 2012
                      • 10522

                      En klassisk Piakväll
                      Juwel Vision Sällskapsakvarium 180L , Juwel Vision 450L Diskus, Juwel Vision 450L Asien/Oceanien
                      Juwel Lido 120

                      Kommentar

                      • Inger H

                        • December 2008
                        • 11247

                        Ursprungligen postat av PiaJo
                        Blev så glad idag när jag kom hem att jag fastnade för det lilla karet härhemma med mina borellisar, de håller på att förbereda lek det står det härliga till
                        honan är illandes gul och är verkligen sugen, hannen är inte sen att haka på detta vill jag lova. Honan är lite "svullen" på magen precis ovanför där lekröret kommer att komma fram så jag tror att det är äggen som gör detta och det är lite mer vitaktigt där med som styrker denna teorin

                        hur som helst så är det kul att se deras beteende
                        Av någon konstig anledning, så idag när jag var på min affär beställde jag A. Borelli "Opal" (länge sen sist). Det kändes liksom som att någon "styrde" mig till denna beställning Jag vill fortfarande inte ge upp dessa underbara Apistogramma, men har insett att dessa är minst lika "svåra" att hålla som Diskusar...tyvärr

                        Borelliin är faktiskt den enda apis som har fungerat bäst i vårat vatten.

                        //Inger
                        "Felix qui potuit rerum cognoscere tempus" - Lycklig är den som förstår händelsers orsaker.

                        Kommentar

                        • PiaJo

                          • August 2009
                          • 13001

                          Ursprungligen postat av Mats Bryzell
                          JAAAH!
                          Ursprungligen postat av Bluewing
                          En klassisk Piakväll
                          Ja, höjdpunkten på helgen!
                          /PIA

                          Jag är medlem i NCS - föreningen för dig som tycker om ciklider!

                          Kommentar

                          • PiaJo

                            • August 2009
                            • 13001

                            Ursprungligen postat av Inger H
                            Av någon konstig anledning, så idag när jag var på min affär beställde jag A. Borelli "Opal" (länge sen sist). Det kändes liksom som att någon "styrde" mig till denna beställning Jag vill fortfarande inte ge upp dessa underbara Apistogramma, men har insett att dessa är minst lika "svåra" att hålla som Diskusar...tyvärr

                            Borelliin är faktiskt den enda apis som har fungerat bäst i vårat vatten.

                            //Inger
                            Bra där Inger!!
                            /PIA

                            Jag är medlem i NCS - föreningen för dig som tycker om ciklider!

                            Kommentar

                            • Mats Bryzell

                              • February 2007
                              • 18956

                              Ursprungligen postat av PiaJo
                              Ja, höjdpunkten på helgen!
                              Fasen, jag är ju spelledig på fredag, så då kan man ju titta in här och söla lite!

                              Kommentar

                              • PiaJo

                                • August 2009
                                • 13001

                                Ja, gör det! Förgyller alltid tillvaron!
                                /PIA

                                Jag är medlem i NCS - föreningen för dig som tycker om ciklider!

                                Kommentar

                                Arbetssätt...