Originally posted by PiaJo
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Akvariestugan
Collapse
X
-
Originally posted by Mr Woods View PostVad menar du? Mina bilder verkar finnas kvar!1 Photo
Comment
-
Originally posted by Mats Bryzell View Post
Japp, jag har haft den förr. Förbannat synd att alla bilder man laddat upp på forumet är borta. Jag hade ett par redigt bra bilder på ett räk-kar med tången.
Men jag hittade dessa gamla bilder på nya datorn (skall se om jag hitta de rätta bilderna i de gamla datorerna).
Skitlätta att ha i karet. Du vet ju vilken värdelös växtakvarist jag är, så om jag kan ha denna sötvattenstång, då kan Mårten Gås fixa det!
På de här bilderna är tången ny och sträcker sig. Den blir mer bredbladig och sprider sig i snygga skift när den fått stå ett tag.
Klart du kan ha den i Discuskaret - släng i bara!
[ATTACH=CONFIG]n2349771[/ATTACH]
[ATTACH=CONFIG]n2349772[/ATTACH]
[ATTACH=CONFIG]n2349773[/ATTACH]
[ATTACH=CONFIG]n2349774[/ATTACH]
Comment
-
Grymt fin film, Johnny! Lidot ser enormt ut!
Jag är helt med dig, Bro!
Originally posted by PiaJo View PostJag lovade ju att visa en bild på min "algmatta" som jag har på en rotvårdar den ömt 😜
Originally posted by PiaJo View Post
Snyggt!😃👍Tack Pia!
Comment
-
"Felix qui potuit rerum cognoscere tempus" - Lycklig är den som förstår händelsers orsaker.
Comment
-
Originally posted by Mr Woods View Post/PIA
Jag är medlem i NCS - föreningen för dig som tycker om ciklider!
Comment
-
Visst är den fin?
Om man liksom låter tången vara ifred under längre tid så bildar den helt magiska depåer med tät, fin lummighet.
Jag tror att du skulle bli jättenöjd med detta i ditt kar, Johnny!
Comment
-
Originally posted by Bluewing View PostJag ska se hur lätt den är att få tag i bara.
Comment
Comment