Akvariestugan
Kollaps
X
-
Nej, mina bilder är borta. De enda som finns kvar är de jag laddat upp sedan forumet förnyades. Men, jag lade aldrig upp mina bilder i "medlemmarnas fotoalbum" eller något annat album förr i tiden, utan bara där bilderna hamnade när man laddade upp bilder till något inlägg - det som idag kallas "media", dit man kommer om man trycker på kameraikonen längst till vänster i inläggsrutan. Så alla de tusentals bilder jag laddat upp och lagt i trådarna genom åren tycks ha försvunnit. Nu vet jag att Christian, i en annan tråd, talat om att de där bilderna möjligtvis går att få tillbaka till "mediamappen", men detta sker nog inte förrän det nya forumet är helt uppdaterat. Jisses, det där var snårigt. Hänger du med på vad jag menar? Nu går jag in på "media" (kameraikonen) där jag har de bilder jag laddat upp sedan forumet ändrats, och väljer en bild - men mina tidigare bilder finns inte där.1 FotoKommentar
-
Japp, jag har haft den förr. Förbannat synd att alla bilder man laddat upp på forumet är borta. Jag hade ett par redigt bra bilder på ett räk-kar med tången.
Men jag hittade dessa gamla bilder på nya datorn (skall se om jag hitta de rätta bilderna i de gamla datorerna).
Skitlätta att ha i karet. Du vet ju vilken värdelös växtakvarist jag är, så om jag kan ha denna sötvattenstång, då kan Mårten Gås fixa det!
På de här bilderna är tången ny och sträcker sig. Den blir mer bredbladig och sprider sig i snygga skift när den fått stå ett tag.
Klart du kan ha den i Discuskaret - släng i bara!
[ATTACH=CONFIG]n2349771[/ATTACH]
[ATTACH=CONFIG]n2349772[/ATTACH]
[ATTACH=CONFIG]n2349773[/ATTACH]
[ATTACH=CONFIG]n2349774[/ATTACH]Kommentar
-
Tack Pia!Kommentar
-
-
Så fina .
//Inger"Felix qui potuit rerum cognoscere tempus" - Lycklig är den som förstår händelsers orsaker.Kommentar
-
/PIA
Jag är medlem i NCS - föreningen för dig som tycker om ciklider!
Kommentar
-
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Pia håller ögonen öppna, och jag skall höra med Anders (som gav mig den tång jag hade förr. Vem annars, liksom..?), och själv skall jag ta moppen och åka på zoo-rejs här i stan och se vad som finns. Hittar jag, så hör jag av mig!
Kommentar
-
Vi får väl hålla tummarna helt enkeltKommentar
Kommentar