375l SA/sällskap uppstart

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg

  • Vimsa
    svarade
    Jag bara MÅSTE släpa med mig Fia (dalmatin) och komma och hälsa på dig och se karet live Vilka stiliga nyckelhål du har förresten!

    Lämna en kommentar:


  • hannesc
    svarade
    jäkligt snyggt! men varför så lite vatten i??

    Lämna en kommentar:


  • Moving Waves
    svarade
    Tack alla, kul att ni gillar det!
    Mossan är taiwanmossa, en snygg men besvärlig mossa. Besvärlig på det sättet att den inte fäster själv på underlag så det gäller att surra den noggrannt som tusan. Ska kanske byta ut den mot christmas så småningom.
    Japp, det är glosso som bottentäckare, med lite E. Tenellus insprängt, något som kanske inte syns i den gryniga videon. Sen är den växten som påminner om vallisneria som någon undrade över sagittaria subulata. Håller mig till lätta växter då jag har lite begränsat ljus och bara mäsk.

    Lämna en kommentar:


  • robbanbobban
    svarade
    Är det möjligtvis inte glosso som är bottentäckare? eller ser jag helt fel

    Lämna en kommentar:


  • Vanish
    svarade
    Fantastiskt fint! Vad heter dom två små plantorna i framkant? Den ena som ser ut som små vallisneria och din bottentäckare?

    Lämna en kommentar:


  • Luddson
    svarade
    0,51 sec in i filmen är det javamossa?

    Riktigt Riktigt snyggt!

    Lämna en kommentar:


  • källebacken
    svarade
    Woooow... man blir mållös...ju. Vad är det som växer på roten tll vänster ? så himla snyggt
    Senast redigerad av källebacken; 28 November 2011, 21:16.

    Lämna en kommentar:


  • Johanadhoc
    svarade
    Wihaooooopaiwavavaooooooo!!! Så JÄKLA, JÄKLA, snyggt! Du borde ställa upp i någon tävling med det, garanterad 1:a plats!

    Lämna en kommentar:


  • gonzo44
    svarade
    växt livet har vuxit till sej lite va?? snyyyygt!!!

    Lämna en kommentar:


  • Moving Waves
    svarade
    Ok!
    Eftersom jag inte betalat guld så kan jag inte lägga upp bilder men en video kan jag bjuda på:

    Lämna en kommentar:


  • irwin_fletch
    svarade
    HUR kan jag ha missat denna tråd. Ditt kar är bland det snyggaste jag sett. Gillar både val av fiskar och växter. Framförallt gillar jag mossan som sitter på dina grenar, otroligt snyggt.

    Lämna en kommentar:


  • Getingen
    svarade
    Ge oss nån bild nu.

    Lämna en kommentar:


  • källebacken
    svarade
    Sååå himla fint....jisses...

    Lämna en kommentar:


  • Moving Waves
    svarade
    Åh ni har grävt upp denna, jo det är nog dags att uppdatera snart, nya scapen (som kanske inte är någon dramatisk förändring) håller på att ha vuxit till sig. Ska ansa och putsa rutorna så inom de närmsta dagarna ska jag försöka filma. Något jag dock inte kan delge er är det läckra i att ett par stänktetror lekte för nån vecka sedan. Riktigt häftigt att se dem hoppa upp på täckglaset och sedan hur hanen plaskade upp vatten efteråt.

    Lämna en kommentar:


  • gonzo44
    svarade
    Hej!! säger bara FAN!!!! va snyggt

    Lämna en kommentar:

Arbetssätt...