Va?
Nytt hem till malawi-250L
Kollaps
X
-
Projekt:
Kub 350L SA, 170L Malawi, Räkvas, 250L Malawi, 110L Asien kub, 408L Orinoco, Kaffebryggare-nano
-
nice !!!
,Tycker jag, men jag har haft fel ganska många gånger förr, och med samma sannolikhet som att skatten skall betalas, så kommer jag förmodligen ha fel många gånger i framtiden oxå
Ibland är jag : Ibland är jag: Men oftast är jag:Kommentar
-
är du berusad nu igen kensa?....ååhh...orkar fan inte med dig när du är sådär.Projekt:
Kub 350L SA, 170L Malawi, Räkvas, 250L Malawi, 110L Asien kub, 408L Orinoco, Kaffebryggare-nano
Kommentar
-
Kommentar
-
-
aaaaah.....nuuuu är jag med. haha...jag gillar.Projekt:
Kommentar
-
kan ibland inte låta bli att leka med ord.
exempel:
Diskmedel = Yes
Marskopia = Japp
osv
osv
behöver jag nämna att en till mig närstående kvinna är ibland ganska trött på mig....... ?
.Tycker jag, men jag har haft fel ganska många gånger förr, och med samma sannolikhet som att skatten skall betalas, så kommer jag förmodligen ha fel många gånger i framtiden oxå
Ibland är jag : Ibland är jag: Men oftast är jag:Kommentar
-
Kommentar
-
Projekt:
Kommentar
-
Jag har en kompis som är grym på såna där ordlekar. Vi brukar bedöma dom efter hur många mil långsökta de är.Akvaristens bästa vän: En hink och en trasa!
Kommentar
-
Projekt:
Kommentar
-
Nice
var bara tvungen o komentera din pilaster hylla har själv en sådan från källemo..o karet ser ju kanon ut de med mycket snyggt fina fiskar ,o jag går i väntans tider på mitt 160-60-60 kar från malmö .Min mening var o ha tanganyika i det men ska börja med någe lättare först så då blir ju inte valet svårt malawi ,kanske lägger upp de som projekt här senare ska göra bakgrund o allt själv möbel fixa bakrutan ,,,,Fick många ideer från ditt bygge,,Senast redigerad av fergu65; 03 November 2011, 22:46.Kommentar
-
tack
var bara tvungen o komentera din pilaster hylla har själv en sådan från källemo..o karet ser ju kanon ut de med mycket snyggt fina fiskar ,o jag går i väntans tider på mitt 160-60-60 kar från malmö .Min mening var o ha tanganyika i det men ska börja med någe lättare först så då blir ju inte valet svårt malawi ,kanske lägger upp de som projekt här senare ska göra bakgrund o allt själv möbel fixa bakrutan ,,,,Fick många ideer från ditt bygge,,
tycker verklgien du ska lägga upp det som en projtråd! utan tvekan
tack. aa jag är nöjd med den bakgrunden. nån made-in-china grej i glasfiber men fasen så bra den blivit nu med lite alger på.Projekt:
Kommentar
Kommentar