234L SA Apisto. kar

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg

  • Danne_85
    svarade
    Har utvecklat det hela nu ska testa när mörkret lagt sig då ja inte har parsienner här hemma men ja har riggat upp ett blixtstativ nu o ska köra lite närbilder ikväll med min fasta 300mm glugg ska li intresant o se hur det går.....längtar tills ja köpt mina apistos kul fisk att fota

    Lämna en kommentar:


  • Marnat
    svarade
    Ursprungligen postat av Asynja
    Det är toppen när man kan byta sådär, blir inte så dyrt då. Vad ska du ha för tetror?
    Jag kommer antingen köra 20x neontetror eller 20x kolglödstetror, men funtar på att köra 10 av varje istället, inte riktigt bestämt där.

    Ursprungligen postat av Yollis
    så jäkla snyggt inrett med växterna!
    danke

    Ursprungligen postat av Danne_85
    Snygga bilder
    kan ju undra varför du tycker så

    Lämna en kommentar:


  • Danne_85
    svarade
    Snygga bilder

    Lämna en kommentar:


  • Yollis
    svarade
    Ursprungligen postat av Marnat
    Såja, lite fler bilder som faktiskt ser sjyssta ut, courtesy of Danne_85
    så jäkla snyggt inrett med växterna!

    Lämna en kommentar:


  • Asynja
    svarade
    Ursprungligen postat av Marnat
    Kommer bli så jäkla mycket bättre när jag får i ett gäng tetror samt byter ut mina jättemalar mot en mindre sort
    sen ska även lite växter bort i utbyte mot annat hehe
    Det är toppen när man kan byta sådär, blir inte så dyrt då. Vad ska du ha för tetror?

    Lämna en kommentar:


  • Marnat
    svarade
    Ursprungligen postat av Asynja
    Tjusigt marnat! Ditt kar är skitläckert!
    Kommer bli så jäkla mycket bättre när jag får i ett gäng tetror samt byter ut mina jättemalar mot en mindre sort
    sen ska även lite växter bort i utbyte mot annat hehe

    Lämna en kommentar:


  • Asynja
    svarade
    Tjusigt marnat! Ditt kar är skitläckert!

    Lämna en kommentar:


  • Marnat
    svarade
    Såja, lite fler bilder som faktiskt ser sjyssta ut, courtesy of Danne_85
    Bifogade filer

    Lämna en kommentar:


  • Nubi
    svarade
    Maccan, bara att plocka åt dig
    Jag lär inte åka upp på ett tag(jobb) Mackan får spara lite åt mig

    Lämna en kommentar:


  • Marnat
    svarade
    Ursprungligen postat av maccan
    Aj fan äh, låt Nubi ta allt så får jag vänta till 20e och dra en rajd till grizzly och shoppa lite mindre växter

    Har du nå tips? har lite vallisneria nu och limnophila heterophylla...

    Hade det varit mitt Edge så hade jag kört Anubias Barteri var. Nana samt flame moss endast sen 2-3 fina bitar förstenat trä och då sand givetvis hehe.


    Tror nog det räcker med spikblad även till dig faktiskt, med tanke på att man inte behöver så mkt för att det ska växa till sig ordentligt.

    Lämna en kommentar:


  • maccan
    svarade
    Ursprungligen postat av Marnat
    will do Måste först se över hur mkt jag har kvar efter att nubi varit här och raidat

    tveksam till om spikblad passar i edge dock då den växer som ogräs när den trivs
    Aj fan äh, låt Nubi ta allt så får jag vänta till 20e och dra en rajd till grizzly och shoppa lite mindre växter

    Har du nå tips? har lite vallisneria nu och limnophila heterophylla...

    Lämna en kommentar:


  • Marnat
    svarade
    Ursprungligen postat av maccan
    Tack som fan, har ett nystartat Fluval Edge och behöver lite mer grönska och har kanske inte varit så sparsam denna månad

    Hojta bara när, var, hur
    will do Måste först se över hur mkt jag har kvar efter att nubi varit här och raidat

    tveksam till om spikblad passar i edge dock då den växer som ogräs när den trivs

    Lämna en kommentar:


  • maccan
    svarade
    Ursprungligen postat av Marnat
    Det ska nog inte vara omöjligt och om inget annat så har det växt till sig igen inom en månad



    Tack tack
    Tack som fan, har ett nystartat Fluval Edge och behöver lite mer grönska och har kanske inte varit så sparsam denna månad

    Hojta bara när, var, hur

    Lämna en kommentar:


  • Marnat
    svarade
    Ursprungligen postat av maccan
    Marnat: nu ska jag vara lite fräck.... Du råkar inte ha lite mer vattenspikblad till övers? *blink blink*
    Det ska nog inte vara omöjligt och om inget annat så har det växt till sig igen inom en månad

    Ursprungligen postat av maccan
    Förresten: Äckligt sweeeet balja
    Tack tack

    Lämna en kommentar:


  • maccan
    svarade
    Förresten: Äckligt sweeeet balja

    Lämna en kommentar:

Arbetssätt...