Akvarium på jobbet?
Kollaps
X
-
-
Det ser mer ut som en musselblommaän en pistia.
Där fick jag lära mig namnet på min andra "musselblomma" PistiaLivet är som en kaka, kan innehålla spår av nötter
Varför vara som alla andra, när man kan vara annorlunda
FiskbloggenKommentar
-
-
Jag kan ha felLivet är som en kaka, kan innehålla spår av nötter
FiskbloggenKommentar
-
Kommentar
-
Vad ska man ha en "guldfiskskål" till?
kasta skålen! alternativt använd den som rymdhjälm när du nångång leker astronaut
Ursprungligen postat av SimonSaysBakaI skolan fick jag lära mig att det Karrokaja som skapade jorden. Antar att hon blev less på sina fiskarKommentar
-
Kommentar
-
Vad ska man ha en "guldfiskskål" till?
kasta skålen! alternativt använd den som rymdhjälm när du nångång leker astronaut
Ursprungligen postat av SimonSaysBakaI skolan fick jag lära mig att det Karrokaja som skapade jorden. Antar att hon blev less på sina fiskarKommentar
-
Livet är som en kaka, kan innehålla spår av nötter
FiskbloggenKommentar
-
Livet är som en kaka, kan innehålla spår av nötter
FiskbloggenKommentar
-
jag får ta en bild uppifrån så ni ser... eller fråga ansjomannen! det var ju han som skickade dom till mej. Och han kan förövrigt allt om blommor och bin.Vad ska man ha en "guldfiskskål" till?
-
Flytväxten är väl Limnobium laevigatum (grodblad på svenska och frogbit på engelska). Eller?
Bilder: http://images.google.se/images?hl=sv...&gbv=2&aq=f&oq=Senast redigerad av Salta Katten; 31 August 2009, 15:51.Kommentar
-
salta katten har talat! det är precis den jag harVad ska man ha en "guldfiskskål" till?
-
Kommentar
-
Flytväxten är väl Limnobium laevigatum (grodblad på svenska och frogbit på engelska). Eller?
Bilder: http://images.google.se/images?hl=sv...&gbv=2&aq=f&oq=
åh fan, den var ju snygg. gillade rötterna blir som ett litet snår av rötter, me like very much.
MVH macke_fiskKommentar
Kommentar