27l + sump

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • johag86
    • April 2006
    • 124

    #31
    och du Narii....

    Jag har inte påstått att han skall hålla fiskar, jag bara påpekade lagen. (och hade fel på 10 liter)
    Stings problem ligger utanför det som sagts på detta forum. Det handlar om att han tycker lagen är onödig, och även om alla här anser att baljor under 30 liter ibland absolut får användas till fiskar, trots lagen, så behöver han någon sorts bekräftelse?
    400 lit tanganyika
    160 pitbull

    Kommentar

    • maria_
      • March 2007
      • 2867

      #32
      Ursprungligen postat av johag86
      Lille vän? Och hur gammal är du? Med dina formuleringar och dina tafatta försök att använda "finare" ord så verkar du vara runt 14?
      Tror han är 12 eller 13...
      Med vänlig hälsning,
      hennes höghet majestät Snailcollector Catsnuggler.

      Kommentar

      • Junros
        • November 2007
        • 144

        #33
        det här var ju en trevlig och produktiv diskussion..

        Lycka till med ditt projekt =)

        Kommentar

        • sting
          • September 2007
          • 481

          #34
          Han är 14, (dvs att johag86 lyckades ha rätt på en sak, ganska imponerande må jag säga) Men nu undrar jag hur man stänger tråden... Har ingen lust o fortsätts diskutera mitt projekt här.

          Kommentar

          • sting
            • September 2007
            • 481

            #35
            Okej, att säga så var som att bjuda in till en till "hatmatch" till o det var rätt dumt, Kan vi inte bara strunta i tråden nu? Jag har ingen som hällst lust att gräla på ett forum... Och det här leder inte vidare till nått direkt.

            Kommentar

            • johag86
              • April 2006
              • 124

              #36
              håller med. Ett skämt om akvarievolym och en lag som ingen tillämpar, men som finns, gick inte hem och det blev direkt en tråkig stämning här. Ber om ursäkt att jag varit delaktig i det hela.
              400 lit tanganyika
              160 pitbull

              Kommentar

              Arbetssätt...