Camallanus?

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Shepard

    • March 2003
    • 13992

    #76
    Har som sagt bara sett maskar på en scalare, och scalarerna började må dåligt, och tacklade av direkt efter andra medicineringen, även de jag inte sett några maskar på. Har bytt vatten flera gånger, och köpt nya scalarer, varav en också har börjat tackla av, utan några tecken på några maskar. Och inga andra arter har problem.
    "You can fight like a krogan, run like a leopard, but you'll never be better than commander Shepard" (Miracle of Sound)
    Min profil
    Mitt galleri

    Kommentar

    • Shepard

      • March 2003
      • 13992

      #77
      En annan sak som gör att jag tror det har med medicinen att göra, och inte maskarna, är att när jag gjort andra medicineringen, och jag såg att scalarerna fick problem, så gjorde jag ett vattenbyte, varpå de kvicknade till, och såg ok ut ett tag, men se'n trillade de av i alla fall.
      "You can fight like a krogan, run like a leopard, but you'll never be better than commander Shepard" (Miracle of Sound)
      Min profil
      Mitt galleri

      Kommentar

      • Shepard

        • March 2003
        • 13992

        #78
        Har en scalare kvar, som sett rätt eländig ut ett tag... Och nu, när jag fått både vita prick och svamp i karet (från en L200 som jag köpte häromveckan, strax efter att jag köpte den åkte alla L-malarna i det butikskaret på samma skit) då piggnar den till, och börjar äta Skulle vara surt om svampen eller pricken tar död på den nu när den är på bättringsvägen.
        "You can fight like a krogan, run like a leopard, but you'll never be better than commander Shepard" (Miracle of Sound)
        Min profil
        Mitt galleri

        Kommentar

        Arbetssätt...