Jag får väl inte vara sämre jag än att jag kan spinna vidare på andras ideer.
Så vilka kommer (förutom jag) till auktionen i Göteborg den 30/10 http://www.zoopet.com/akvarium/kalender_visa.asp?NR=299
Kjell. Går det att lägga ut en vägbeskrivning så vi sydlänningar hittar. Har ingen aning om var Annedalsgården ligger.
Och en liten försiktig fråga innan jag påstår något
- hur mycket ciklider blir det troligen?
- hur mycket annan fisk?
- dvs växter o mtrl borträknat
Kjell; En liten fråga bara. Vet du hur det är med parkeringsmöjligheter precis där?
Kan inte hitta nå´n info om hur man går tillväga om man vill ta med sig nå´t att sälja?!
Här är mer info om auktionen:
http://w1.332.telia.com/~u33204177/gcg.html
Totalt 23 st
Totalt än så länge 20 st
Mattias Andersson
Muppins
Guy Palm + 2
Kjell, det är Mattias och Muppins som skall åka med mig, nu har jag ytterligare en passagerare så vi blir 4 i min bil från Halmstad.
Det jag menade var att jag har vägarna förbi, men inte har tid att vara där på auktionen
Jag skall lämna in 1 st andmat!
Ursprungligen skickat av Peter1904
En liten fråga. Jag har inte möjlighet att vara där tills auktionen är klar men har några fiskar som jag vill bli om med pga ny bioptop i karet. Kan jag lämna in dessa till försäljning och ange att försäljningsbeloppet skall tillfalla Göteborgs Ciklidgrupp e.d.?
Kanske en liten firre =)Ursprungligen skickat av Joacim
Hmm... Några förslag på lämplig summa att muta sig till ett G? ;)
/J
Ursprungligen skickat av cotterpin
edlund
hur hade du tänkt ta dig in?
//grannen
Mjo, tänkte nog ta bilen in.. men då får man vara där i väldigt god tid så man får parkering i närheten.
Ursprungligen skickat av Edlund
Det har inte varit än =)
Så ni kan nog tänka er hur stökigt mitt förråd är när en hel akvariemöbel kan försvinna där.
edlund, nej hade inte tänkt sälja något, bara köpa :P
åker väl in vid halv 11 kanske.
Så ni kan nog tänka er hur stökigt mitt förråd är när en hel akvariemöbel kan försvinna där.
Hörru du du! Du sviker väl inte zoopetgänget[:(!]! Jag ska ju ta med mig grönsaker till dig med!Ursprungligen skickat av Micke_A
Hej
Det är inte säkert att jag kommer på auktionen. Har nog fått, hrrm, förhinder [:)]
MVH Micke
Hur länge tror ni auktionen håller på?
Exakt var är det, och hur tar man sig dit? Gör det nå´t om man inte kommer precis när det börjar?
Så du ska tröska karen på växter =) Kul att veta att det kommer sånt med.Ursprungligen skickat av MagicFingers
en annan håller på att förbereda för fullt, hela natten och upp vid 7 imorrn...växter alltså, inga fånga fisk än :)...
Ursprungligen skickat av kaj.p
Sitter o funderar på om det är värt besväret att släppa med sig 40 kg vit korallsand o 50 kg vit korallsten. Tänk om man får bära hem det igen[|)][|)][|)]
Ursprungligen skickat av Guppy_nisse
[quote]Ursprungligen skickat av kaj.p
Sitter o funderar på om det är värt besväret att släppa med sig 40 kg vit korallsand o 50 kg vit korallsten. Tänk om man får bära hem det igen[|)][|)][|)]
Du kanske får ta med dig en skottkärra så du får med dig allt från bilen[:-34]Ursprungligen skickat av MagicFingers
*Stökar för fullt*...
hur skall jag hinna,...
voj voj voj...
men "fasta bordet" skall bli fullt idag iaf. .. Fiskmat, Lavasten och en T5...
Körde frugan till centralstationen - hon skulle till Halmstad för att titta på fotboll
Hoppas att hon får en trevlig dag på Örjans Vall.
Ja nu är det verkligen dags att du vaknar så du inte missar bilen upp!
Samma som jag då =)Ursprungligen skickat av Edlund
Ujujuj jag har fan knappt sovit nåt...
Det blev inte direkt att jag hälsade på någon zoopetare,
Ursprungligen skickat av Kjell Fohrman
[quote]Det blev inte direkt att jag hälsade på någon zoopetare,
Nog kände jag igen dig, Kjell! :)
Ursprungligen skickat av Guy Palm
Och sedan det bästa av allt, den sedvanliga Marie-kramen, ser verkligen fram emot nästa tillfälle att få träffa så många trevliga akvarister igen.
Guy
Ursprungligen skickat av Lenmar
Klart jag kände igen dig guppynisse! Att du inte stegade fram till oss (mej, Marie, Micke, morellen, Maria H, edlund, cotterpin å resten av gänget fram i vänster hörn) och sa hej? När jag tänkte gå fram å prata med dig så såg jag dig inte. Gick du tidigare? Syns nästa gång,
Maria
Ha, ha du får bara BAUTAKRAMAR av mig hädanefter!!!
hmm.. Marie.. Har du en silvrig Renault? Tyckte jag såg dig i en mot Alingsås hållet förut.. Kanske bara jag som såg fel.. Men det va en massa kartonger i bagaget.. [:-65]
Ursprungligen skickat av Lenmar
Guppynisse: Nästa gång kommer du inte undan!! Den där blygheten "kramar" vi lätt ur dig!! Eller hur Guy?
Guy: Hade du bara signalerat lite tidigare så hade jag ju ordnat detta [:-88]. Det där löftet kommer du verkligen få stå för!!
Kramizzar // Maria [:-50]
Någon som vet på ett ungefär när nästa gång blir? och vart
Ursprungligen skickat av Marie J
Det låter bra! Välkommen i gänget guppynisse!
Har förästen lagt in några bilder från dagen på min zoon
Det var snällt att du vakta mina och Lenmars lavastenar så ingen tog vårt svarta guld. *s*
Kjell! Hur går det med den nya "tråden"??
[quote]Det var snällt att du vakta mina och Lenmars lavastenar så ingen tog vårt svarta guld. *s*
Jag tror vi ska anlita dig nästa gång med. Det är tryggt att ha en stor stark man vid sin sida *s*
Försökte iförsig knö mig före Kjell vid inlämningen
En liten fråga fråga till Kjell, vi har slagit vad om hur länge frontosan skulle klara sig hos dina monterfiskar.
Det finns inte en "repa" på den, så jag hade helt fel när jag misstänkte" att den skulle bli "slaktad".
Ursprungligen skickat av Robot
Jag satt precis bakom Guppy-nisse..
[quote] En liten fråga fråga till Kjell, vi har slagit vad om hur länge frontosan skulle klara sig hos dina monterfiskar.
2/ att den ändå trots allt var så pass stor att den inte kan sväljas hel som mat som de gjort med andra 10-15 cm fiskar i akvariet.
Asso, hur gamla e dina "monster" o hur stort kar har du??