Zoopet på mobil/platta

admin
Christian Alfredsson
#1 - 4 maj 2013 18:25
Istället för att göra en app så har jag gjort en första version som funkar på mobila enheter. Artregistret med fiskar är det som är med från början.

http://www.zoopet.com/mobil
#2 - 4 maj 2013 18:43
Zoopet på mobil/platta

Det där tycker jag att du gjort riktigt bra! Enkelt gränssnitt. Helt i min smak!
admin
Christian Alfredsson
#3 - 4 maj 2013 18:44
Zoopet på mobil/platta

Tänkte på vad jag själv vill ha när jag står i zooaffären och ska köpa fisk.
#4 - 4 maj 2013 18:51
admin skrev:
Tänkte på vad jag själv vill ha när jag står i zooaffären och ska köpa fisk.

Precis, man kommer långt med det där. :- )
admin
Christian Alfredsson
#5 - 4 maj 2013 19:18
Har lagt till en länk, så om man surfar till www.zoopet.com från sin mobil så visas länken överst på sidan. Slipper man komma ihåg adressen.
#6 - 4 maj 2013 19:24
Vad bra, precis vad jag har saknat :)
#7 - 4 maj 2013 19:50
Kung ju! Perfekt när man är på zooaffären och hittar något man inte känner igen! Förärad en plats på första hemskärmen! :)
admin
Christian Alfredsson
#8 - 5 maj 2013 07:46
Nu får man träff på växter också. Kommer lägga in skaldjuren om någon dag när vi ser att växter funkar okey
#9 - 13 februari 2015 12:13
Har kollat runt för att se om det fanns en mobilapp för Zoopet och hittade den här tråden. Inloggningen på zoopet.com/mobil fungerar inte för mig. Kommer till söksidan, får upp sökresultat, klickar, kommer till inloggningen, anger användarnamn och lösenord, kommer till forumets huvudsida utan att vara inloggad. Fungerar dock om jag går till zoopet.com och loggar in som vanligt och sen går till zoopet.com/mobil.
Har en Samsung Galaxy S4 Mini. Android 4.4.2
admin
Christian Alfredsson
#10 - 16 februari 2015 18:48
Då var det fixat. Ett litet s kan göra stor skillnad

Annons