Zoopet+Mozilla=Fungerar inte för mig??

#1 - 6 mars 2009 19:20
I ett par dagar har jag endast sett ett icke fungerande zoopet på Mozilla Firefoxen. Trott att det vart uppdateringar eller så, men nu 3 dagar senare var jag rätt fundersam. Testade Explorer och det var inga problem! :confused:

Det enda jag ser när jag använder M. är en almenacka mitt i bilden, svarta fältet ovan med de olika funktionerna som inte fungerar alls när man trycker på dem. Den övriga text på sidan är:

* Rektangulära 100-300 liter
* Rektangulära mer än 300 liter
* Olika sjukdomar
* Akvarier med välvd framruta
* Rektangulära mindre än 100 liter

Zoopet

Jag har rensat ut all data, uppdaterat sidan osv. men utan framgång. Vad är felet??
//Camilla
#2 - 6 mars 2009 19:23
Exakt så såg det ut för mig oxå en dag då jag av misstag råkade skriva .se istället för .com. I Explorern då.
#3 - 6 mars 2009 19:30
Jag kör Mozilla Firefox och har inte upptäckt några fel än så länge...
#4 - 6 mars 2009 19:36
Marisch skrev:
Exakt så såg det ut för mig oxå en dag då jag av misstag råkade skriva .se istället för .com. I Explorern då.

Jag undrar jag.... Men se på f*n!! Det stod .se!! Men hur???? zoopet.com har ju legat som min startsida utan att jag ändrat något på evigheter!? :confused::confused::confused: Det här gör mig förbryllad...
Ja men då var ju problemet löst... [:o] Eller???
//Camilla
#5 - 6 mars 2009 19:39
C.Ciklid skrev:
Jag undrar jag.... Men se på f*n!! Det stod .se!! Men hur???? zoopet.com har ju legat som min startsida utan att jag ändrat något på evigheter!? :confused::confused::confused: Det här gör mig förbryllad...

Ja men då var ju problemet löst... [:o] Eller???

//Camilla

Hahaha! Ja förhoppningsvis är det löst. Jag satt oxå och svor innan jag kom på varför sidan såg så konstig ut. :d
#6 - 6 mars 2009 19:44
Grubblar fortfarande hur .com kunnat bli .se.... Sidan ligger ju inmatat som startsida så... Bra kluven är man... Men nu i efterhand kan man ju bara garva åt det hela... :D
#7 - 6 mars 2009 19:49
C.Ciklid skrev:
Grubblar fortfarande hur .com kunnat bli .se.... Sidan ligger ju inmatat som startsida så... Bra kluven är man... Men nu i efterhand kan man ju bara garva åt det hela... :D

Eller hur. Men vilken tur att jag skrev fel den där gången då. :d
#8 - 7 mars 2009 13:12
Jag har också haft samma problem nu i 4 dagar, tack för att ni hjälpte mig lösa det! :D
#9 - 13 mars 2009 19:21
***HJÄLP***

När jag går in på en forumskategori så markeras alla inlägg som lästa... varför? :(
#10 - 14 mars 2009 05:56
beerzon skrev:
***HJÄLP***

När jag går in på en forumskategori så markeras alla inlägg som lästa... varför? :(

Det händer mig också ibland, men max nån gång i veckan.
#11 - 15 mars 2009 10:32
Det händer mig varje gång.. riktigt irriterande.. jag kan ej se dem nya trådarna. :(
admin
Christian Alfredsson
#12 - 17 mars 2009 05:43
Vi jobbar just nu med att uppgradera hela Zoopets CMS system. Det ligger på en parallellsite och ni har antagligen hamnat där.

Annons