Zookompaniet i Göteborg

#1 - 11 maj 2009 20:48
Är det någon som vet vad som hänt med zookompaniet i Gamlestaden?
Deras akvarium har ju förfallit jätte mycket.
Tidigare en av mina favorit affärer, idag drar jag mig nästan för att åka dit (köper röda mygg till axelotlarna där).

Hur kan det bli så mycket sämre på så kort tid?

/B
#2 - 11 maj 2009 20:52
Intresset kanske?
Jag har själv handlat där tidigare men det sista året har det som du säger dalat nedåt i både fisk och växtkvalité. Men det kanske bättrar sig innan de förlorar för mycket kunder?
Beställde även en MH-ramp därifrån som de tog ett pris för i telefon, och när jag hämtade ut den var den plötsligt 100:- dyrare:(!
#3 - 12 maj 2009 07:21
Blossom7 skrev:
Är det någon som vet vad som hänt med zookompaniet i Gamlestaden?

Deras akvarium har ju förfallit jätte mycket.

Tidigare en av mina favorit affärer, idag drar jag mig nästan för att åka dit (köper röda mygg till axelotlarna där).

Hur kan det bli så mycket sämre på så kort tid?

/B

[FONT=Comic Sans MS][COLOR=red]Jag vet varför!! Dom sa upp Christian.[/COLOR][/FONT]
#4 - 12 maj 2009 19:07
[FONT=Comic Sans MS][COLOR=red]Jag vet varför!! Dom sa upp Christian.[/COLOR][/FONT]

Det förklarar en hel del.
Tråkigt är det i vart fall för det var en fin akvarie avdelning tidigare.

/B
#5 - 19 maj 2009 12:00
Jaaa det är jättesunkigt där nu! :( Var där för några dagar sen och det såg förjävligt ut på akvarieavdelningen.. Och luktade illa... Fy :(
#6 - 19 maj 2009 15:07
Det var faktiskt två killar som fick sluta.
En av dem jobbar nu på Akvarieteknik och den andra på Hornbach.
#7 - 19 maj 2009 15:12
sehkn0 skrev:
Det var faktiskt två killar som fick sluta.

En av dem jobbar nu på Akvarieteknik och den andra på Hornbach.

[FONT=Comic Sans MS][COLOR=red]Ja, och det var dom 2 akvarie-killarna som fick sluta, så det blir väl som i vanliga djuraffärer utan akvarie-nördar, det blir lite si och så med akvarie-avdelningen.[/COLOR][/FONT]
Bilagor:
#8 - 19 maj 2009 16:59
när man dessutom påpekar att det ser ut som skit i karen och de bara slår ifrån sig undrar man ju lite hur mycket de bryr sig om akvariedelen... jag var där i januari-februari nån gång och sökte jobb, jag påpekade att de kanske borde ha någon som sköter om den delen eftersom de tidigare hade väldigt gott rykte, något de förlorat sedan johan och christian slutat, men det tog inte skruv för fem öre...

Annons