http://sydsvenskan.se/malmo/article341908.ece
Kan inte säga att jag är förvånad, med dom priser och alla tomma hyllor kan dom inte få sålt mycket.
Patrik Steen skrev:Problemet som jag ser är att det redan finns etablerade Affärer i Malmö och precis utanför Malmö som säljer till vettiga priser och har bättre sortiment än Zoocity,så att det inte går runt är jag inte ett dugg förvånad över.
stefan s skrev:Med den affärsytan dom har tycker jag att dom skulle kunna ha mycket mer tillbehör och inte en massa tomma hyllor och då kunna ha vettiga priser och fått sålt mer.
Patrik Steen skrev:Vi får dock inte glömma att det har nog kostat en del att slå upp denna affär med den inredningen tänker då främst runt Akvariedelen och terariedelen allt har köpts in,Hyran etc etc.Allt ska dock betalas till bank och Grossister m.m var månad sen ska dem helst sälja nåt det gör dem säkert men inte den skalan som behövs.
Man ska nog ge det en chans så kommer det också igång men om det är ändå tillräckligt det undrar jag,samma var det när Zoo-Giganten startade miljonskulder på hela den anlägningen men det funkar tydligen dem säljer nåt enormt i den affären.
stefan s skrev:En skillnad med zoogiganten är att dom har varor att sälja på sina hyllor.
Ja Bla han.Anettejt skrev:Och mycket kunnig personal, som t.e.x Dusko. :)
Dem är billiga på Dammsakerna,det andra struntar jag eftersom dem kör dem gammla vanliga sällskapsfisk som inte jag är sugen på ett dugg,det finns det andra som är+vi får inte glömma deras Saltsida som dem är mest kända på:)NIC skrev:Stämmer, fastän de är dyra. (zoo-giganten)