Zoo market i Bromma

#1 - 9 juni 2009 11:12
Var där idag och kikade på fiskar och såg att de hade två sorters akvarium (Startkitt)för under 1000lappen.
Den ena var på 50 eller 60l Enheims innerfilter doppvärmare.
Den andre var 90l med enheims innerfilter och doppvärmare.

Sand och växter har jag hemma.

Vad säger ni, är det bra priser??
#2 - 9 juni 2009 14:44
#3 - 10 juni 2009 07:41
bromma zoo är överhuvudtaget en bra fisk affär
#4 - 10 juni 2009 08:25
Jag tycker de är duktiga på fisk, ialf Kenneth som jobbar där (han känner jag från min skoltid)
#5 - 10 juni 2009 08:26
Kanske man ska slå till på det stora :D
Får fundera på saken, ska hem idag, kanske så att man åker förbi och shoppar lite, nu när man fått tillbaka på skatten =)
#6 - 10 juni 2009 10:28
Bromma zoomarknad innan flytten var stockholms näst sämsta zooaffär, med sjuka och döende fiskar överallt, bara Iguana Zoo var värre. Har inte varit där sen de flyttade, har inga planer på att åka dit heller, särskilt som två av stockholms bästa zooaffärer - akvarielagret och akvarieleasing - ligger alldeles intill.
Är du ute efter akvarium tycker jag framförallt du ska ta en sväng förbi akvarieleasing och titta vad de har för specialerbjudanden - de har ofta otroligt bra deals på före-detta uthyrda kar.

I enlighet med zoopets regler: Jag heter Micke Noren, bor på Marknadsvägen i Täby.
#7 - 10 juni 2009 17:27
Du kanske ska åka förbi och bara titta, de har jätte fina firrar och havsvattenakvarium, och nu med Kenneth där som kan, verkligen KAN fisk, så kanske det går bättre för de :)

Men som du säger akvarielagret är jätte duktiga :) lite dyrare på tillbehör som pump och liknande, snäppet bättre på fiskar :) Ska man köpa firrar, känsliga firrar köper jag hos Akvarielagret men är det mollysar så köper jag lite varstans.
#8 - 10 juni 2009 17:31
Nubi skrev:
Kanske man ska slå till på det stora :D

Får fundera på saken, ska hem idag, kanske så att man åker förbi och shoppar lite, nu när man fått tillbaka på skatten =)

Har du frågat HSB då:p?
#9 - 11 juni 2009 09:48
HSB han säger "Du får ha hur många du vill, så länge de inte tar över lgh och inte är i v-rummet"

Annons