Har hört rykten om att bädret skulle bli vitare på onsdag
Vad i hela friden är ett "bädret" för nåe ?? Vad har det för färg från början om xet kan bli vitare ?? *s*
Sker detta endast på onsdagar eller är det en ren tillfällighet för denna gången ?? *svar till full[:-36]komligt oförstående*
Över Bromma idag...[:-161][:-161][:-161][:-161][:-161][:-161][:-161] men varmt ute !! Hela + 7 grader !! [:-52][:-52]
Förunderligt hur det kan svänga ju...igår var det strålande [:-174]hela dagen men sviiin[:-25] ute. Det var frost och isskorpa på vattenpölarna mest hela dagen. Så man fick allt se opp vars man satte fossingarna då jag släpade ut han sambon på långprommis.
Jag har brutit höger handled en gång tack vare en förrädiskt hal isfläck en gån och vill inte göra det igen. *muttrar*
I lördags så bytte vi pump på 250 liters karet.
Den gamla Fluval 403 fick för tillfället upphöra med sin verksamhet och på plats ställdes ett sprojlandes nytt Eheim 2224.
Han sambon var i sitt esse och fixade och trixade för fullt.
Mitt i allt trixande så tappade han naturligtvis utblåsslangen och vardagsrumsgolvet blev i alla fall halvskurat !! *s*
Sen så försökte han även att prata förstånd med några [:-170][:-170]ur Björnligan.
"Nej inte bita snälla husse i armen då ni ska få ny pump och undras egentligen hur filéad praktbotia smakar ??"
Tyst är nya pumpen i alla fall...så tyst att en annan har fått börja med att slå på radion på kvällen igen för att kunna somna.
Nedrans tinnitus. Antingen så driver den mig till vansinne eller han sambon som inte kan somna då radion är på. [:-27][:-27][:-27][:-27]
Ha en toppenbra dag allehopa.
[:-140][:-142][:-140][:-142][:-140][:-142][:-140][:-142][:-140][:-142]